בדיסני+ חושפים את התככים מאחורי מגזין האופנה העולמי

פלטפורמת הסטרימינג של דיסני מציגה סדרה חדשה על התככים של התעשייה הכי מעניינת בעולם. הסדרה חושפת את סיפורי העשור שהפך דוגמניות על לידועניות, ומוזיקאים מפורסמים לסמלי סטייל

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/24 15:03 כה באב התשפד | עודכן בתאריך 29/08/24 18:59

בדיסני+ חושפים את התככים מאחורי מגזין האופנה העולמי
אנה וינטור עורכת ווג האגדית | , צילום: דיסני פלוס

מי מאיתנו לא מכירה את הסרט האייקוני "השטן לובשת פראדה"? הדרמה האמריקאית שיצאה לאקרנים לפני 18 שנה הביאה את סיפורה של צעירה המנסה להשתלב במגזין האופנה היוקרתי ווג. כעת, בפלטפורמת הווידאו דיסני פלוס מציגים את סיפורו הייחודי של עולם האופנה בשנות ה-90 דרך עיניהם של עורכי "ווג", אנה וינטור, אדוארד אנינפול, היימיש בולס, טוני גודמן וידוענים מהשורה הראשונה.

סדרה חדשה על הדרמה בעולם האופנה

החל מקייט מוס וקים קרדשיאן, וכלה בוויקטוריה בקהאם ובמרי ג'יי בלייג', הסדרה חושפת את סיפורי העשור שהפך דוגמניות על לידועניות, ומוזיקאים מפורסמים לסמלי סטייל. דרך הוליווד, נשף המט גאלה, היפ הופ, כל פרק בסדרה בת ששת החלקים הזאת מתמקד ברגע מכונן בשנות ה-90. עמוסה בשמות החמים ביותר בעולם האופנה ובתרבות הפופ, הסדרה תיקח אתכם למסע מרגש וחוצה יבשות לאורך עשר השנים שחוללו שינוי מהותי בתחום.

"השטן לובשת פראדה" יזכה לסרט המשך

לאחרונה נודע כי בדיסני עובדים על סרט המשך לסרט בכיכובה של אן אן האת'ווי. כזכור, הסרט הראשון שבר את הקופות וזכה להצלחה אדירה עם הכנסות של מעל 326 מיליון דולרים ברחבי העולם, והפך לאחד הסרטים האייקונים, לאחר שמריל סטריפ זכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בסרט. בסרט ההמשך, בו יקחו חלק סטריפ ואמילי בלאנט (שגילמה את העוזרת הראשית), העוזרת לשעבר תעמוד בראש תאגיד אופנה יוקרתי והבוסית שלה לשעבר תזדקק לעזרתה כדי לשמור את המגזין בחיים.

המגזין ווג: שנות ה-90

חלק ראשון (פרקים 1-3) 13 בספטמבר

חלק שני (פרקים 4-6) 20 בספטמבר

IN VOGUE: THE 90s

סדרה מקורית רק בדיסני+