בשידור חי "איבדת רגל, כן?" הפדיחה הנוראית של אילה חסון

מגישת כאן 11 הייתה בטוחה שהלוחם שראיינה הוא כרות רגל וגילתה באמצע השידור שהוא הולך על שתי רגליים. "איבדת רגל כן? - לא אני לא איבדתי כלום. קיבלתי כדור בכתף ימין ושני כדורים בגב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 14:26 כב באב התשפד

"איבדת רגל, כן?" הפדיחה הנוראית של אילה חסון
אילה חסון, צילום: כאן 11

מביך במיוחד: מגישת כאן 11, איילה חסון, טעתה במהלך ריאיון עם לוחם כשסברה שהוא כרות רגל, וכששאלה אותו על מצבו הופתעה לגלול שהוא הולך על שתי רגליים. "איבדת רגל כן?" שאלה חסון במהלך ריאיון עם הלוחם ניב אהרון וזה השיב לה: "- לא אני לא איבדתי כלום. קיבלתי כדור בכתף ימין ושני כדורים בגב. אני הולך על שתי רגליים".

אילה חסון חשבה שמדובר בטרנד השפמים וגילתה שהמרואיין באבל

זו אינה הפדיחה הראשונה של המגישה המוכרת, כשאירחה בתכניתה את מפקד מחוז תל אביב לשעבר אהרון אקסול, היא סברה שהחל לגדל שפם כחלק מטרנד השפמים, אך הופתעה לגלות שהוא באבל. "אני רואה שגם אתה הולך על הז'אנר של הזקן", פנתה למרואיין מיד כשדמותו הופיעה על המסך, "הרמתי ידיים כבר, זהו זה". אך ההערה המביכה לא הסתיימה כאן, ואקסול השיב, נבוך: "לא, לא, במקרה שלי זה אבל, בגלל מותה של אימי".

חסון מיד הבינה את הטעות הנוראית ומיהרה להתנצל ולהביע חמלה, "משתתפת בצערך, משתתפת בצערך, מעומק הלב".למרות שנראה שהמרואיין קיבל את ההתנצלות והמשיך את התכנית כרגיל, ברשתות החברתיות לא החליקו לחסון את הקטע והוא הופץ עם בדיחות רבות על הפדיחה של המגישה. לא נעים בכלל.