אבו עלי אקספרס תוקף את קשת 12: "זו רמת העיתונות, תתביישו לכם"

הבלוגר עם חשבון הטלגרם הפופולרי תקף את צמד המגישים של קשת 12 ואת הערוץ עצמו על כך שהשתמשו בסרטון שלו מבלי לתת לו קרדיט: "זו רמת העיתונות בערוץ העשיר ביותר במדינת ישראל. תתביישו לכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/24 13:15 טז באב התשפד

אבו עלי אקספרס תוקף את קשת 12: "זו רמת העיתונות, תתביישו לכם"
אברי ושרקי, קשת 12, צילום: צילום מסך

בתכנית הלייט נייט של קשת 12, "אברי ושרקי", שודר אתמול (ב') סרטון ובו מופיעה בלוגרית לבנונית שמדברת על חיזבאללה ועל ישראל. הסרטון הוצג עם תרגום לעברית וללא קרדיט. הבוקר הבלוגר אבו עלי אקספרס כתב על כך בחשבון הטלגרם שלו: "אתמול פרסמתי כאן סרטון בן כארבע דקות עם תרגום שעמלו עליו עמל רב. על הסרטון הוטבע סימן המים של הערוץ. אברי גלעד, יאיר שרקי וערוץ 12 החליטו שזה בסדר גמור לגנוב את הסרטון, למחוק את סימן המים ולהשתמש בסרטון".

אבו עלי אקספרס: "זו רמת העיתונות בערוץ העשיר ביותר במדינת ישראל. תתביישו לכם"

עוד כתב: "עד שאתם מקבלים את הסרטון המוגמר כאן בערוץ נעשית מאחורי הקלעים עבודה עיתונאית - ליקוט מהרשתות החברתיות, מציאת ההקשר הנכון, תרגום - לא מלאכה קלה. בערוץ 12 לא ביצעו את העבודה הזו. פשוט באו וגנבו ללא רשות ומחקו בגסות את הקרדיט ופרסמו אצלם כדי למלא את המחסור בתוכן אצלם". לסיום סיכם: "זו רמת העיתונות בערוץ העשיר ביותר במדינת ישראל. תתביישו לכם", והוסיף קישור לחשבונות ה-X של אברי גלעד ויאיר שרקי.

אברי גלעד: "אנחנו הפרצוף, מתנצלים"

גלעד נחשף להודעה הזאת, והגיב עליה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "אבו עלי אקספרס פרסם הבוקר את הפוסט הזה, והוא צודק. הקרדיט שלו נלקח ממנו שלא בדין. סליחה. כמובן, המחשבה ששרקי ואני שולטים בכל שלבי הייצור של תכניתנו ומעורבים בפרטים אינה נכונה", הבהיר, "אבל אנחנו הפרצוף של כל המכונה שעושה את התכנית, ולכן אחראים. מתנצלים שוב. תקלה. תודה לאבו עלי אקספרס על העבודה המעולה שהוא עושה בערוץ שלו". שרקי שיתף את הפוסט של גלעד, והביע הזדהות עם דבריו.