כל הערוצים התדרדרו - ערוץ אחד ממשיך לפרוח

הדוקו-ריאליטי האהוב של כאן 11 צנח למקום האחרון עם הנתון הנמוך ביותר מתחילת העונה. שאר הערוצים במגמת ירידה ורק "האח הגדול" מצליח לשמור על יציבות | רייטינג יומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/24 10:25 כז בתמוז התשפד

כל הערוצים  התדרדרו  - ערוץ אחד ממשיך לפרוח
רייטינג, צילום: shutterstock

לאחר שעם ישראל כולו נצמד למסכים בליל החיסולים הדרמטי, אמש (ה') שבו הערוצים לשגרה עם מגמת התדרדרות משותפת בטבלת רייטינג שהותירה את ערוץ 13 בלבד עם תוצאה יציבה. כך, הריאלטי המצליח "המירוץ למיליון" שמר על מקומו הראשון בטבלה אך צנח ל-14%, מה שהקטין את הפער מול "האח הגדול" ששמר על יציבות והשיג 12.4%, פער של 1.6% מהובלה בפריים טיים.

"הפטריוטים" צונחת - "בואו לאכול איתי" בשפל

תוכנית "הפטריוטים" חוותה גם היא אכזבה אמש כשהתדרדרה ל-7.8% אחרי הצלחה מסחררת ביומיים האחרונים עם 9% רייטינג. אל המקום האחרון הגיעה באופן מפתיע תוכנית הדוקו-ריאליטי האהובה של כאן 11, "בואו לאכול איתי", ששברה שיא שלילי מתחילת העונה והסתפקה ב-5.4% בלבד.

המגמה המאכזבת עבור שלושת הערוצים התחוללה גם במהדורות החדשות, כשערוץ 12 משיג 15.9% בלבד, צניחה של יותר מ-2 אחוזים לעומת המהדורה הקודמת. אל המקום השני הגיע ערוץ 14 שספג ירידה גם הוא והסתפק ב-7.4%, ערוץ 13 שמר על יציבות עם 6.2% אך הגיע למקום השלישי בלבד, ואילו מהדורת החדשות של כאן 11 חוותה התדרדרות נוספת עם תוצאה משפילה -3.8% בלבד.