בעלת העסק הטבעוני התראיינה בערוץ 14 וחטפה ביקורות: "עדיף לאכול בשר"

הדר פיורנטינו, בעלת מותג השוקולד הטבעוני מהצפון, הגיעה לתכנית הבוקר של ערוץ 14 וחטפה ביקורות: "פח זבל אלים, גזעני, אנטי להטב"י"| בפוסט בפייסבוק היא הבהירה: "ערוץ 14 מזוהה עם הימין, אבל גם תומך בעסקים קטנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 16:59 י בתמוז התשפד

בעלת העסק הטבעוני התראיינה בערוץ 14 וחטפה ביקורות: "עדיף לאכול בשר"
הדר פיורנטינו בערוץ 14, צילום: צילום מסך

הדר פיורנטינו, בעלת עסק לשוקולד טבעוני הממוקם בכרמיאל, הוזמנה לתכנית הבוקר של ערוץ 14 לרגל יום השוקולד הבינלאומי. לאחר התכנית היא פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, ונתקלה בעשרות תגובות זועמות על החלטתה להופיע דווקא בערוץ הזה. "אוהבת אותך כמו אחות", כתבה הגולשת אורית מיוחס, "אבל לא הייתי נותנת יד לערוץ הביביסטי הזה בשום דרך. ערוץ בו מנחה ראשי מאשים את משפחות החטופים ועוד מיליוני אמרות הומופוביות וגזעניות".

"לא הייתי מתראיין לערוץ 14 גם אם הייתי נותר בחוסר כל"

גולש בשם עופר, שתמונת הפרופיל שלו היא של נתניהו מגואל בדם עם הכיתוב "תתפטר", הגיב: "לא הייתי מתראיין לערוץ הזה גם אם הייתי נותר בחוסר כל". ניב רפאל הוסיף: "עדיף לאכול בשר מלפרסם בערוץ 14. חבל מאוד". עדי מהאגודה נגד ניסויים בבעלי חיים הגיבה: "אוהבת אותך ומעריכה ממש. ערוץ התעמולה הזה הוא פח זבל אלים, גזעני, אנטי להטב"י, שאפילו בנושא כמו החטופים הוא ביזיון. לא נכון בעייני לקדם ולפרסם אותם". לצד התגובות האלה היו עוד עשרות תגובות נוספות, חלקם אף הצהירו שלא יצפו באייטם.

"ערוץ 14 מזוהה עם הימין, אבל גם תומך בעסקים קטנים"

כמה ימים מאוחר יותר החליטה בעלת העסק להגיב לביקורות בפוסט נוסף. את הפוסט פתחה בהבהרה: "אין כמעט שום אייטם בתוכנית טלוויזיה שלא עולה כסף. ומי שמכיר אותי יודע שאני לא אסכים לעולם לשלם כסף על מנת לקבל פרסום, הכול אצלי אמיתי ואותנטי וללא תשלום - וערוץ 14 פרגן באהבה. ערוץ 14 מזוהה עם הצד הימני במפה הפוליטית, אבל עדיין ערוץ ישראלי ומסתבר שגם תומך בעסקים קטנים ואידיאולוגיות שונות".

עוד כשפנו אליה מההפקה, הבהירה כי היא לא מתכוונת לעסוק בפוליטיקה. "מאוד כאב לי לקרוא את התגובות של החברים שבחרו להשמיץ אותי על בחירתי להופיע שם לפני שראו בכלל את האייטם המהמם והמפרגן לי כעסק קטן, ולאידיאולוגיה שלי - הטבעונות. אני הדר, יהודייה וישראלית גאה, טבעונית למהדרין, וכל מקום שישמח לקבל אותי כך - אשמח להגיע אליו".