סופית: בכיר ערוץ 13 עבר לתפקיד הנחשק אצל המתחרה

מועצת תאגיד השידור הישראלי אישרה פה אחד את מינויו של ליאור לנדנברג לסמנכ"ל כאן חדשות. לנדנברג יחל בתפקידו בראשית ספטמבר הקרוב וישמש בתפקיד הנחשק במקום ברוך שי

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 17:36 ח בתמוז התשפד

סופית: בכיר ערוץ 13 עבר לתפקיד הנחשק אצל המתחרה
ליאור לנדנברג, צילום: ללא

חודשיים חלפו מאז שברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, הודיע על התפטרותו לאחר 7 שנים בתפקיד. היום (א') מועצת תאגיד השידור הישראלי אישרה פה אחד את מינויו של המחליף, ליאור לנדנברג, לסמנכ"ל כאן חדשות והוא יחל לשמש בתפקיד בראשית ספטמבר הקרוב. לנדנברג, נבחר על ידי וועדת איתור בראשות גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד, ויחליף את ברוך שי שביקש לסיים את תפקידו כסמנכ"ל החדשות לאחר 8 שנים בתפקיד – מאז הקמת התאגיד.

ליאור לנדנברג

ליאור לנדנברג צילום: ללא

ניהול חטיבת החדשות - גם בטלוויזיה, גם ברדיו וגם בדיגיטל

ניהול חטיבת החדשות של השידור הציבורי כולל את שידורי החדשות והאקטואליה בעברית ובערבית בטלוויזיה, בכאן רשת ב, רדיו מכאן, רדיו רק"ע בשפות, וכאן חדשות בדיגיטל. לנדנברג, מצטרף לגל העזיבות העצום מערוץ 13 בשנה האחרונה ונוטש את הערוץ בשעת משבר, כשהעובדים עדיין מנהלים מאבק נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית.

שימש כסמנכ"ל התוכן של חדשות 13

לנדנברג, בן 46, שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים ב"מעריב", ולאחר מכן בשורת תפקידים בכירים בחדשות 10 בהן 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית בחדשות 10 וכן כמנהל התוכן ורכז הכתבים. לאחר מכן מונה למנהל מערכת החדשות בוואלה, ואחר כך חזר לחדשות 13 לתפקיד סמנכ"ל התוכן, תפקיד שאותו הוא מסיים כעת.