אחרי שעזב את ערוץ 13 - זאת התכנית החדשה של צבי יחזקאלי

הפרשן לענייני ערבים של ערוץ I24NEWS יוביל תכנית אקטואליה חדשה שתשודר מדי שבוע במוצאי השבת, שם יעניק הצצה לאירועים שעל סדר היום במזרח התיכון: "שורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה ובטוחים שהם מורתעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 10:48 כז בסיון התשפד

אחרי שעזב את ערוץ 13 - זאת התכנית החדשה של צבי יחזקאלי
צבי יחזקאלי, צילום: יורי סקוירסקי

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי הדהים את עולם התקשורת לפני חודשים ספורים כשהודיע על עזיבתו את ערוץ 13, לאחר 22 שנים בערוצים 10 ו-13. יחזקאלי החליט להצטרף לערוץ I24NEWS וכעת חושפים את התכנית שיוביל בערוץ.

התכנית החדשה של צבי יחזקאלי

תכנית האקטואליה החדשה נקראת "הערביסטים" והיא תשודר מדי מוצאי שבת בשעה 21:30. בתוכנית יעניק יחזקאלי הצצה לאירועים שעל סדר היום במזרח התיכון, כפי שעלו בשטח - ברשתות החברתיות ובכותרות העיתונים במדינות ערב, באירופה ובארה"ב. לצד יחזקאלי ישבו בפאנל אנשי שטח מנוסים דוברי ערבית, שיפענחו את מה שקורה מתחת לפני השטח ויביאו את נקודת המבט הייחודית שלהם על האירועים. בכל תכנית יארח יחזקאלי אישיות ערביסטית מוכרת לראיון אחד-על-אחד.

צבי יחזקאלי: "זה לא עוד פאנל ימין-שמאל"

יחזקאלי: "במערב לא מבינים את העולם הערבי. בנינו תכנית עם אנשים שחיים את המזרח התיכון ומכירים אותו כפי שהמזרח התיכון מכיר את עצמו. זה לא עוד פאנל ימין-שמאל שמדבר על המזרח התיכון עם עין ישראלית, אנחנו ננסה להעניק לצופים הצצה אמיתית למה שקורה ברחוב הערבי. אחת המסקנות של ה-7 באוקטובר היא ששורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה ובטוחים שהם מורתעים. 'הערביסטים' יביאו לצופים את העולם הערבי – בלי פילטרים".