סערת המינוי זה כבר אישי: הצעד הדרמטי הבא של עובדי חדשות 13

עובדי חדשות 13 לא מפסיקים את המאבק נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ', והפעם החליטו לפתוח קבוצת וואטסאפ חדשה לאחר שזו צורפה לקבוצה הנוכחית: "בעקבות צירופה של מנכ"לית בלתי כשירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 16:48 כו בסיון התשפד

זה כבר אישי: הצעד הדרמטי הבא של עובדי חדשות 13
מתן חודורוב, מנהיג את המאבק, צילום: רן יחזקאל

אם מישהו חשב שהמחאה של עובדי חדשות 13 נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית הולכת לדעוך מיום ליום, יופתע לגלות שההפך הוא הנכון. אם בהתחלה היה מדובר במכתב זועם ואיומים, לאחרונה עברו העובדים למעשים. הבוקר (ג') צורפה המנכ"לית החדשה לקבוצת החדשות, ומהר מאוד יו"ר ועד העובדים מתן חודורוב, שמנהיג את המאבק נגדה, הכריז על קבוצה חדשה שנפתחה בלעדיה, כך על פי פרסום של העיתונאי דוד ורטהיים בוואלה.

"בעקבות צירופה של מנכ"לית בלתי כשירה, ניאלץ להעביר את שליחת הידיעות החדשותיות לפורום אחר"

בהודעה ששלח חודורוב מיד לאחר צירופה של שמאלוב ברקוביץ' נכתב: "שלום לכולם, קבוצת החמ"ל בחדשות 13 מיועדת כידוע לעבודה מקצועית ולשימוש עיתונאים בלבד. בעקבות צירופה של מנכ"לית בלתי כשירה לפורום זה, העוסק בענייני תוכן רגישים, ניאלץ להעביר לעת עתה את שליחת הידיעות החדשותיות לפורום אחר".

העיתונאי צירף קישור לקבוצה החדשה, והבהיר: "הוועד מנחה את העובדים שלא להשתמש בקבוצה זו עד להודעה חדשה, ובמקומה להצטרף לקבוצת החמ"ל החלופית באמצעות הקישור שלהלן. יובהר כי מנהלים מקצועיים ועיתונאי 'רשת' מוזמנים לקבוצה".