זאת הסיבה שנתוני הרייטינג של I24NEWS לא פורסמו

חיפשתם את נתוני הרייטינג של הערוץ החדש לאחר שידור הבכורה החגיגי? יש סיבה לכך שלא הצלחתם למצוא אותו בשום מקום, על אף שהצטרף לוועדת המדרוג של הרייטינג

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/24 13:56 כה בסיון התשפד

זאת הסיבה שנתוני הרייטינג של I24NEWS לא פורסמו
מירי מיכאלי, מגישת המהדורה המרכזית של I24NEWS , צילום: יורי סקוירסקי

לאחר חודשים ארוכים של הכנות והבטחות גדולות, אתמול (א') עלה לאוויר ערוץ I24NEWS עם שידור בכורה חגיגי. על אף שהערוץ לא משודר באפיק אחד ומסודר כמו שאר הערוצים (11, 12, 13 ו-14), גם הרייטינג שלו נמדד בוועדת המדרוג כמו האחרים וניתן לקבוע את כמות הישראליים שצפו בו. אך אם חיפשתם הבוקר את הנתונים ולא הצלחתם למצוא, יש לכך סיבה.

בערוץ I24NEWS החליטו לא לפרסם את נתוני הרייטינג שלהם

על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר, ערוץ החדשות אמנם הצטרף למדידות הרייטינג אך בשל היותו חדש ניתנה לו האפשרות לשמור את הנתונים חסויים בזמן הקרוב, עד שיחליטו לפרסם אותם. כך שכרגע בערוץ מודעים לנתונים שקיבלו אתמול, אך אלו לא יפורסמו באופן רשמי לציבור.

למרות ערב ההשקה החגיגי, בערוצים האחרים הצליחו לשמור על יציבות יחסית בנתוני הרייטינג אתמול. התכניות ששודרו מול "הישראלים" (תכנית האקטואליה החדשה של I24NEWS, בהגשת אורי קואל) הן "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12 שזכתה ל-19.8% רייטינג, "הפטריוטים" של ערוץ 14 .ששמרה על 8% רייטינג, ו"בלקספייס" (רשת) ו"המרדף" (כאן) שהשיגו כל אחת 4.6% רייטינג.