8 רעיונות לנשנושים בריאים שכיף לאכול מול הטלוויזיה

צופים ביורו או מכורים לאחת מתכניות הריאליטי בקשת או ברשת? אם נמאס לכם לנשנש חטיפים, יש לא מעט דברים אחרים שאתם יכולים להגיש לחבר'ה | 8 רעיונות לנשנושים בריאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 15:48 כד בסיון התשפד

8 רעיונות לנשנושים בריאים שכיף לאכול מול הטלוויזיה
נשנושים בריאים, צילום: Blackregis,Shutterstock

בתקופה האחרונה מסכי הטלוויזיה בישראל התמלאו בתכנים - מ"רוקדים עם כוכבים", "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון" שתעלה מחר (ב'), ועד משחקי היורו שמושיבים את כולם מול המסך כמעט מדי ערב. אם לא מתחשק לכם לאכול חטיפים כל ערב ואתם זקוקים לנשנושים קצת יותר בריאים, הנה 8 רעיונות למאכלים שאתם יכולים להכין כבר הערב.

ברוקולי קריספי

אם מכינים אותו כמו שצריך, ברוקולי יכול להיות נשנוש הרבה יותר מפנק מצ'יפס מטוגן. אם אתם יודעים שיש לכם הערב זמן מסך משותף תתכוננו מראש: פזרו על תבנית עם נייר אפייה ברוקולי, זלפו שמן זית וסילאן ופזרו מעל מלח גס. תנו לו להיצלות בתנור על 200 מעלות עד שהוא נהיה כזה קריספי שאי אפשר לעמוד בפניו.

ברוקולי קריספי

ברוקולי קריספי צילום: Brent Hofacker,Shutterstock

כרובית אפויה עם טחינה

החברה הכי טובה של הברוקולי היא הכרובית, וגם היא אופציה נהדרת לנשנוש מול המסך. אתם יכולים לאפות אותה עם שמן זית ומלח או להוסיף תבלינים שאתם אוהבים, כל עוד יש לכם טחינה לטבול בצד זה הנשנוש האולטימטיבי והכי מפנק שיש.

כרובית וטחינה

כרובית וטחינה צילום: RomanaMart,Shutterstock

גרגירי חומוס אפויים

ידעתם שאפשר לאפות גרגירי חומוס ופשוט לנשנש אותם? לא רק שיש להם ערכים תזונתיים מעולים, זה גם נשנוש כל כך כיפי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצפות גרגירי חומוס (מבושלים או מקופסת שימורים, העיקר שתייבשו אותם קודם לכן מכל המים) בשמן זית עם תבלינים (פפריקה, כמון, מלח, מה שאתם אוהבים) ולהכניס לתנור על 200 מעלות ל20-30 דקות. זה יתחסל תוך דקות.

גרגירי חומוס אפויים

גרגירי חומוס אפויים צילום: Yuliia Kononenko,Shutterstock

צ'יפס דפי אורז

דפי אורז כבר מזמן הפכו למאכל הבריא האולטימטיבי, אבל הם בדרך כלל משמשים לארוחות ערב משביעות ולא לנשנושים. בקלי קלות, ובאדיבות המתכון של אורי שניידר, תוכלו להפוך אותם לנשנוש: כל שעליכם לעשות הוא לגזור את דפי האורז לרבעים ולטגן אותם בשמן רותח. מיד כשהם מתנפחים תוציאו אותם, ואז תתבלו איך שאתם אוהבים ותנשנשו.

צ

צ'יפס דפי אורז צילום: אורי שניידר

צ'יפס קייל

קייל זאת לא מילה מפחידה כמו שאתם חושבים, ותתפלאו לגלות כמה טעים זה יכול להיות. קרעו את העלים לחתיכות, פזרו על תבנית וערבבו עם שמן זית ומלח. אחרי אפייה של 15-20 דקות בחום של 200 מעלות, תקבלו נשנוש סופר בריא וסופר טעים.

צ

צ'יפס קייל צילום: New Africa,Shutterstock

פלטת ירקות

לפעמים, הכל תלוי בצלחות. נשנוש של ירקות יכול להישמע מבאס, אבל אם תסדרו הכל בחיתוך מהמם על פלטה מפנקת ותדאגו שיהיו בצד מספר מטבלים - יש מצב שבפעם הבאה אפילו לא יתחשק לכם לפתוח אפרופו.

פלטת ירקות

פלטת ירקות צילום: Goskova Tatiana,Shutterstock

יוגורט עם פירות

למי שלא אוהב לחלוק נשנוש מקערה גדולה ורוצה אחת לעצמו, יוגורט הוא פתרון מעולה. אתם יכולים לפנק את עצמכם באיזה פירות שתרצו, לשלב בין מתיקות למליחות ולסיים את הכול עוד בזמן הפרסומות.

יוגורט עם פירות

יוגורט עם פירות צילום: SNeG17,Shutterstock

אדממה

אתם לא באמת צריכים מתכון לאדממה, נכון? זה כל כך פשוט וכל כך כיף, ולא סתם מגישים את המנה הזאת כמעט בכל בר. כל מה שצריך זה בישול קצר, מלח, פלפל, קצת לימון אם מתחשק, ויש לכם מה לנשנש מול הטלוויזיה בלי מצפון.

אדממה

אדממה, צילום: Foodio,Shutterstock