מגיש ערוץ 14: "לא צריך לקחת את הרייטינג ברצינות"

שי גולדן המגיש את תכנית הבוקר בערוץ 14 לצידה של טל מאיר, כתב פוסט בפייסבוק על הישגי הרייטינג של התכנית אך הזכיר שלא צריך להתרגש: "לא אחת נצא בתחושה שהתכנית הייתה מצוינת, והרייטינג יצחק בפרצופנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 10:20 כא בסיון התשפד

מגיש ערוץ 14: "לא צריך לקחת את הרייטינג ברצינות"
שי גולדן, ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

בתקופה האחרונה תכנית הבוקר בערוץ 14, בהגשת שי גולדן וטל מאיר, הצליחה להגיע לנתוני רייטינג גבוהים ואף להיות צמודה לתכנית עם ניב רסקין בקשת 12. אבל גולדן לא מתרגש, והוא אפילו פרסם על כך פוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "אני מצוי כבר מספיק שנים בתעשיית הטלוויזיה, כדי לדעת שממש בדומה לסקרים, גם רייטינג הוא כמו בושם - אפשר להריח, אבל אסור לקחת לריאות, ובטח לא להתמכר".

"לא אחת נצא בתחושה שהתכנית הייתה מצוינת, והרייטינג יצחק בפרצופנו"

בהמשך הוסיף כי הרייטינג הפכפך - לכן לא צריך לקחת אותו ברצינות לטענתו. "לא אחת נצא מהאולפן בתחושה שהתכנית הייתה מצוינת ממש, והרייטינג יצחק בפרצופנו. ויש ימים בהם נרגיש שהיינו ככה-ככה והרייטינג יאמר: 'זה לא מה שהרבה מאד צופים בחרו'. אז אני, כמדיניות, לא מתרגש מאד מרייטינג רע, ולא תוקע בזמבורות בקול תרועת שמחה, כשהוא טוב". ובכל זאת, ביקש המגיש לנצל את ההזדמנות כדי להודות לצופים ולכל אנשי המערכת שלוקחים חלק בתכנית.

"וזו, שבכל בוקר מאתגרת אותי ומתאמצת ביחד אתי, ויש לה קלאסה בערימות ודעות מוצקות ומנומקות, ושכל חד ונפש רגישה, ולב ענק ונדיב ורחב מאד - טל מאיר", הרעיף על המגישה לצידו, "זכיתי בה, גם כשלפעמים בא לה להרוג אותי כשאני חושב הפוך ממנה, אבל תמיד תמיד נשארת חברה ושותפת אמת". לסיום, הודה לצופים: "אתם ואתן, אשר בכל בוקר מתיישבים מול המסך של 14 ומתעקשים לצפות בנו, גם בימים של חדשות כואבות, עצובות או חשובות, וגם בבקרים של חדשות טובות. ואתם ממשיכים לבחור בנו, במספרים ממש מדהימים ומרגשים עבור הרצועה הזאת, גם כשאני מעצבן אתכם ממש בחלק מהדברים שאני אומר. אז תודה לכם".