4 סדרות הטראש הכי טובות שתמצאו בנטפליקס

אם אתם מחפשים סדרות טובות לצפות בהן בלי להפעיל את המוח, כאלה שתתביישו לספר עליהן לאחרים - 4 סדרות טראש רדודות ומטומטמות להפליא שהכי כיף לצפות בהן בנטפליקס

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 25/06/24 16:45 יט בסיון התשפד

4 סדרות הטראש הכי טובות שתמצאו בנטפליקס
נטפליקס, צילום: shutterstock

אני לא אוהבת סדרות איכותיות. כן, ממש ככה. בסוף היום שלי אני לא מעוניינת להעשיר את הידע שלי או להתפעל מיצירת אמנות כלשהיא, אני רק רוצה להתכרבל במיטה ולצפות בסדרה מטומטמת וריקה מתוכן, לשכוח במשך 40 דקות ממלחמה וחטופים וכל האנשים שעצבנו אותי היום (ואז להקדיש לכל אלו 40 דקות נוספות). העובדה הזאת הפכה אותי למומחית לסדרות טראש, כאלה שאתה מתבייש לספר לאנשים שאתה צופה בהן אבל במשך כל היום רק חושב על הפרק הבא. הנה 4 סדרות הטראש הכי טובות שראיתי בנטפליקס, וכדאי לכם להתחיל היום.

1. gossip girl: אחת שיודעת

בואו נעשה דיל: אני לא אספר לאף אחד שאתם צופים בסדרה הזאת, ואתם בתמורה לא תכעסו עליי שחשפתי אתכם לזבל הטהור הזה. הכל נורא בסדרה הזאת - המסרים שהיא מעבירה, הדמויות שמחליפות זוגיות בכל פרק, העלילה הלא מתוחכמת, בעיקר הסיום ההזוי. ובכל זאת, מדובר בשש עונות שקשה להפסיק לצפות בהן ודרך מדהימה לנקות את הראש. יש לי רק בקשה אחת - אל תעזו להתאהב בצ'אק.

2. love is blind: האהבה היא עיוורת

אני מצטערת בפני "חתונה ממבט ראשון" אהובתי, אבל זאת סדרת הריאליטי הכי טובה שראיתי בחיים. אנשים שמתאהבים מבעד לקירות אחרי שבוע של היכרות, נפגשים, יוצאים לירח דבש ואז מחליטים במעמד החופה האם הם רוצים להתחתן (ולהפוך לזוג נשוי באופן רשמי לכל דבר) או להיפרד ולברוח החוצה בשמלת כלה. אני לא יודעת איך אתם הולכים להגיב על זה, אני רק יכולה לספר שיצא לי - יותר מפעם אחת - לצרוח על המסך במהלך הצפייה. תעשו לעצמכם טובה ותתחילו.

האהבה היא עיוורת, נטפליקס

האהבה היא עיוורת, נטפליקס צילום: נטפליקס

3. Keeping Up with the Kardashians: משפחת קרדשיאן

אני לא צריכה להציג בפניכם את משפחת קרדשיאן. אם אתם לא מכירים את קים, קיילי, קנדל, קלואי וקורטני (בוודאות שכחתי לפחות חמש בדרך) אין לכם מה להתעסק בכל הקשור לטראש. אם חיבבתם אפילו קצת את "הרפאליס", "משפחת קוקה", "הבוזלגוס" ועוד סדרות משפחתיות בינוניות שהופקו בארצנו, הקרדשיאן הן הדבר האמיתי. זה כל מה שצריך מסדרת דוקו: ריבים, דרמות, טאנלטים מוגזמים וניתוחי ביוטי. כרגע עומדת לפניכם רק עונה אחת, אבל זה מספיק בשביל להתמכר.

קרדשיאן

קרדשיאן צילום: DFree,Shutterstock

4. Ginny & Georgia: ג'יני וג'ורג'יה

הרבה אנשים אמרו לי לא לצפות בג'יני וג'ורג'יה. אמרו שהעלילה עמוסה מדי, צפויה מדי, מוגזמת מדי. ובכן, הם צדקו - אבל לכו תתווכחו עם סדרה שזכתה באמי (בפרס "המוזיקה והמילים המקוריות הטובות ביותר", אבל תזרמו). זאת סדרת דרמה שכל פרק שלה אורך כמעט שעה, וכל שניים היו יכולים להיות סרט קולנוע - מבחינת הזמן והעלילה כאחד. אם יש לכם זמן פנוי וסבלנות לבדיחות על טיילור סוויפט (נושא רגיש בתקופה הזאת) אתם יכולים ליהנות מסדרת טראש שכוללת את כל הקלישאות.

ג

ג'יני וג'ורג'יה, נטפליקס צילום: נטפליקס