מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בשידור חי: כתבי ערוץ 12 התפרקו בבכי - ניר דבורי בדמעות

כתבי ערוץ 12 ערד ניר וניר דבורי פרצו בבכי עם קבלת הדיווח על שחרור ארבעת החטופים: "אלה רגעים שמאוד רצינו להיות חלק מהם. עם ישראל כולו זוכה להיות חלק מרגעים של התעלות, הצלחה וישראליות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/24 23:02 ב בסיון התשפד

בשידור חי: כתבי ערוץ 12 התפרקו בבכי - ניר דבורי בדמעות
ניר דבורי, צילום: ערוץ 12

הבשורה המרגשת על שחרור ארבעת החטופים הביאה את כתבי ערוץ 12 הבוקר (שבת) לפרוץ בדמעות נוכח הפעולה המוצלחת. במהלך משדר החדשות של הערוץ בהגשת ערד ניר, הכתב הוותיק לא הצליח לעצור את דמעותיו ואמר: "אלה רגעים שמאוד רצינו להיות חלק ומהם והנה כולנו, אנחנו כאן, הצופים, בבית, עם ישראל כולה זוכה להיות חלק מרגעים כאלו של התעלות, הצלחה וישראליות".

ֿ

ניר דבורי בדמעות: "חיכינו הרבה מאוד זמן גם לבשורות כאלה"

ראש הדסק הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, הוצף גם הוא בדמעות ושיתף בהתרגשות: "אנחנו חיכינו הרבה מאוד זמן גם לבשורות כאלה. האופן הזה שבו כוחות פועלים מסכנים את החיים שלהם כדי להשיב הבייתה ולא מוותרים לרגע".

ארבעה חטופים חולצו בפעילות הירואית של צה"ל

כזכור, הבוקר במבצע הירואי של צה"ל, שב"כ וימ"מ בלב מחנה נוסיראת חולצו ארבעה חטופים: נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40). החטופים חולצו בחיים במצב רפואי תקין ופונו לבתי החולים להמשך טיפול. במהלך הפעילות נפל לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה ז"ל, מפקד צוות ביחידה הלאומית ללוחמה בטרור (ימ"מ) של משטרת ישראל. ארנון הוביל את הכוח שפרץ לדירה בה הוחזקו ארבעה החטופים, נפצע קשה מירי ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים.