דווקא עכשיו: תכנית ערוץ 14 שעוררה סערה שוברת שיא

ימים ספורים אחרי שמחקר ששודר בתכניתם וקישר בין נרצחי השבעה באוקטובר לעמדתם הפוליטית עורר סערה בכל מדינת ישראל, התכנית של אראל סג"ל ושמעון ריקלין בערוץ 14 שוברת שיא רייטינג

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 11:12 כח באייר התשפד

דווקא עכשיו: תכנית ערוץ 14 שעוררה סערה שוברת שיא
ריקלין וסג"ל, צילום: צילום מסך

בשבוע שעבר עמדה תכניתם של אראל סג"ל ושמעון ריקלין בערוץ 14 במרכזה של סערה ציבורית, לאחר ששידרו בתכניתם אייטם שקישר בין העמדות הפוליטיות לבין הסיכוי להירצח ב-7 באוקטובר. צמד המגישים הותקף מכל עבר והרשות השנייה אף פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד הערוץ, אך נראה שדווקא צופי התכנית לא התרגשו מהמהומה. אתמול (ג') הצליחה התכנית לשבור שיא רייטינג שלא נראה מאז ההשקה, עם 4.5% רייטינג ו-107 אלף צופים. ברגע הפיק הגיעה התכנית ל-5.6% רייטינג.

צמד המגישים התנצלו: "מודים בטעות"

מספר ימים אחרי הסערה, ריקלין וסג"ל התנצלו בשידור חי והבהירו: עשינו טעות. "אני באמת מתנצל מקרב לב מכל מי שנפגע", פתח ואמר סג"ל. "בימים האחרונים קיבלתי הרבה הודעות מתושבי העוטף שנעלבו ממש מהאייטם שעשינו על המחקר. בדיעבד, אם הייתי יודע שזה מה שיהיה, ומטרתנו לא תושג, לא היינו עושים את האייטם הזה. זו לא הייתה הכוונה, הייתה לנו בפירוש כוונה טובה. אני מודה בטעות ומבקש סליחה ממי שנפגע".

ריקלין הסכים איתו והוסיף: "יכול להיות שהיינו צריכים לעשות את זה בצורה אחרת". עם זאת הקפיד להדגיש שוב: "זה לא סקר של ערוץ 14 ולא מחקר של ערוץ 14, זה סוג של בדיקה שעשה דוקטור פיזיקאי. זה היה אייטם בתוכנית, ראיינו אותו".