מגישת ערוץ 14 זעמה בשידור: "איך אתה קשור לביטחון שלנו?"

לאחר שיו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד גייס את ארגונו לטובת המתווה להחזרת החטופים וסיום המלחמה שהציג נשיא ארצות הברית ביידן, הותקף בר דוד על גיוס ההסתדרות לנושא שבמחלוקת. מגישת ערוץ 14 טל מאיר: "זה פשוט לא ייאמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 10:08 כה באייר התשפד

מגישת ערוץ 14 זעמה בשידור: "איך אתה קשור לביטחון שלנו?"
טל מאיר, תוקפת את בר דוד , צילום: צילום מסך, ערוץ 14

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן טרף בסוף השבוע את הכלים בנוגע לעסקת חטופים אפשרית כאשר הציג באופן פומבי את ההצעה הישראלית. מי שהביע תמיכה פומבית במתווה הוא יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד שאף גייס את ההסתדרות לתמיכה. נזכיר כי בר דוד עשה דבר דומה במהלך המחאות נגד הרפורמה המשפטית כאשר הכריז על שביתה כללית במשק כמחאה נגד הממשלה.

"קורא לכל חברי הקבינט והממשלה לקדם את המתווה"

בהודעה שהפיץ נכתב: "זוהי חובה מוסרית שלנו כמדינה וכחברה להחזיר את כל החטופים! אני קורא לכל חברי הקבינט והממשלה לקדם את המתווה המוצע ולא לאבד יותר זמן יקר. אל לנו לאבד את האתוס הישראלי ויש לשמור עליו כי לא משאירים אף אחד מאחור. קדמו את המתווה, החזירו את כולם וביחד נבנה ונשקם את המדינה והחברה למען עתיד ילדנו".

ארנון בר דוד, מאיים על הממלשה

ארנון בר דוד, שוב מגייס את ההסתדרות. צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מגישת ערוץ 14 זעמה

בעקבות ההודעה של בר דוד, היו מי שזעמו כי שוב הוא מגייס את ארגון העובדים למען דבר שבמחלוקת ציבורית. מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14, טל מאיר, זעמה הבוקר (א') בשידור ואמרה: "איך אתה קשור לעניינים המדיניים ולביטחון שלנו?! הכוח שיש לך בידיים והעובדה שאתה יודע שאתה יכול להוריד את השאלטר ולכפות על הממשלה את העמדה הפוליטית האישית שלך - זה פשוט לא ייאמן".