אל תצאו מהמזגן: סדרות חדשות בנטפליקס בחודש יוני

פשע ספרדי, דרמה ישראלית או שמלות מתנפנפות בחצר בריטית: הכינו את הממחטות, בטלו תוכניות ונתקו טלפונים. ענקית הסטרימינג פרסמה את הסדרות והסרטים לחודש הקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 16:25 כא באייר התשפד

אל תצאו מהמזגן: סדרות חדשות בנטפליקס בחודש יוני
ברידג'רטון עונה שלישית , צילום: netflix

1. גוף שלישי

סדרת הדרמה של קשת 12 בכיכובם של יהודה לוי ורותם סלע זכתה להצלחה מסחררת עם שידורה בתחילת 2023, ולאחר ההכרזה על העונה השנייה היא אפילו מגיעה לנטפליקס. הסדרה מגוללת את סיפורם של בני הזוג אלי ועידו, שלאחר ניסיונות כושלים להיכנס להריון פונים לפונדקאית שתישא את בנם העובר, גל מלכה האגדית.

12.06

2. ברידג'רטון עונה 3 חלק 2

ארבעת הפרקים האחרונים בעונה השלישית בסדרת הדרמה התקופתית יגיעו אלינו באמצע החודש הבא, וכך נוכל סופסוף להמשיך בצפייה האדוקה אחרי חיי האהבה של שמונת הגברים והנשים לבית משפחת ברידג'רטון המנווטים את דרכם בחברה הגבוהה של לונדון.

13.06

3. כנופיות גליציה

יצירת המופת הספרדית בית הנייר שכנעה אותנו שפנינים טלוויזיונים אפשר למצוא גם בשפות שהן אינן אנגלית או עברית. הפעם, קבלו את סדרת הפשע הספרדית המציגה את סיפורה של אנה, עורכת דין שמגיעה לעיירה קמבאדוס. שם היא צריכה להתמודד עם ברוני סמים, ובדיוק אז בנו של ראש משפחת הפשע מתאהב בה.

21.06

4. את האורח הבא אין צורך להציג - עונה 5

תוכנית האירוח האמריקאית בהגשת דיוייד לטרמן היא הפקה מקורית של נטפליקס. בכל פרק מארח הקומיקאי אישיות רמת מעלה אחרת, והעונה החמישית תגיע ממש בתחילת החודש הבא. בעבר אירח המנחה את נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה והשחקן ג'ורג' קלוני.

05.06

5. אשמת הכוכבים

הדרמה הרומנטית שעלתה לאקרנים בשנת 2014 שברה לנו את הלב, ובדיוק בגלל זה אנחנו רוצים לראות אותה שוב. הסרט, שמבוסס על הספר של ג'ון גרין, מגולל את סיפורה של הייזל בת ה-16, המתמודדת עם מחלת הסרטן ובקבוצת תמיכה שכונתית פוגשת את גאס, אהוב לבה שגוסס גם הוא.

15.06