"כאלה אנחנו הישראלים - יורים ומתבכיינים": המונולוג בערוץ 13 עורר סערה

הסופרת מגי אוצרי התארחה בתכנית של רביב דרוקר בערוץ 13 ונשאה מונולוג שהסעיר את הרשת: "הצבא המוסרי בעולם כבר לא מוסרי" | הגולשים תקפו: "בושה שנותנים במה לתבוסתנות ולרוע הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 13:10 כא באייר התשפד

"כאלה אנחנו הישראלים - יורים ומתבכיינים": המונולוג בערוץ 13 עורר סערה
מגי אוצרי מעוררת סערה ברשת, צילום: ערוץ 13

הסופרת מגי אוצרי התארחה אתמול (ג') בתכניתו של רביב דרוקר בערוץ 13 והצליחה לעורר סערה ברשת. במונולוג בועט היא אמרה: "המשטרה הצבאית חושדת שחיילים היכו למוות שני עצירים עזתים. הצבא המוסרי בעולם כבר לא מוסרי, ובתכלס הוא גם לא כל כך צבא", טענה, "צה"ל הפך מצבא ההגנה לישראל לצבא השיטור בגדה, ממגן ישראל למדכא השטחים. זו אחת הסיבות לתפקוד הגרוע שלו בטבח. מאז אלאור עזריה במצ"ח חוקרים ומסמסמים. גם החיילים האלה כנראה כבר לא יורשעו, אבל אחר כך נבכה שהאג אנטישמיים. כי כאלה אנחנו הישראליים - יורים ומתבכיינים".

המונולוג של מגי אוצרי: "הצבא המוסרי בעולם כבר לא מוסרי"

"מי נותן במה בזמן מלחמה להזויה הזאת?"

"גועל נפש", הגיב הקומיקאי גיא הוכמן, "יוצאת על הלוחמים שלנו. בושה שנותנים במה לתבוסתנות שלהם ולרוע הזה". כוכבת הריאליטי הלן הוד הוסיפה: "מי זאת ההזויה הזאת? מי נותן במה בזמן מלחמה להזויה הזאת? מה יוצא לה מהפה אלוהים ישמור ויעזור? לכי תבדקי את שורשייך גברת". גם בטוויטר אוצרי הותקפה: "מגי אוצרי היא ילדה בת שלוש וחצי כלואה בגוף של בת 50. קול של ילדה בת שלוש וחצי עם מוח של עוף מקולקל הצגת תכלית של עיוות המציאות ומוסר חולה, רחמנות".

הכתב המשפטי של ערוץ 14, יאיר אלטמן, הגיב: "אנשים כמו מגי אוצרי גורמים לי לתהות בשביל מי סיכנתי את חיי חצי שנה בעזה? ואז אני נזכר - יש מגי טביבי ויש מגי אוצרי ולשמחתי אני עם המגי הנכונה", ואחרים קראו לחרם על ערוץ 13 וכינו אותו "אל ג'זירה" ו"תומך חמאס".