עוד עזיבה בערוץ 13: זה הבכיר שעבר לערוץ 14

עילי דרורי, שהיה ממקימי מחלקת הישירים בערוץ 13 עוזב לערוץ 14 שם ישמש כמנהל מחלקת הישירים של אגף הסחר של הערוץֿ. "יתרום רבות לקידום אגף הסחר ולערוץ בכלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/24 18:59 כג בניסן התשפד

עוד עזיבה בערוץ 13: זה הבכיר שעבר לערוץ 14
עילי דרורי, צילום: עילי דרורי

עילי דרורי, בן 35 תושב חיפה, שהיה ממקימי מחלקת הישירים בערוץ רשת 13 עובר לערוץ 14 וישמש כמנהל מחלקת הישירים של אגף הסחר של הערוץ. דרורי הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, עבד בעברו ברדיו וחיפה ועתה כאמור, יעבור לערוץ 14 תחת ניהולה של סמנכ"לית הסחר של הערוץ - אושרת דיין מועלם.

עילי דרורי, עובר לערוץ 14

עילי דרורי, עובר לערוץ 14 צילום: עילי דרורי

"יתרום רבות לקידום אגף הסחר ולערוץ בכלל"

סמנכ"לית הסחר, אושרת דיין מועלם בירכה: "ברצוני לברך את עילי על הצטרפותו למשפחת ערוץ 14. החיבור בין יכולותיו המקצועיות המוכחות של עילי, לכוחו של ערוץ 14 יתרמו רבות לקידום אגף הסחר ולערוץ בכלל".

צבי יחזקאלי עוזב את ערוץ 13: "הטבח הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים"

כזכור, רק אתמול דווח כי העיתונאי והפרשן צבי יחזקאלי צפוי לעזוב את רשת 13 ולעבור לערוץ החדש - I24NE4WS. יחזקאלי מצטרף לערוץ החדשות החדש הנבנה בימים אלו כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. צבי יחזקאלי מסר: "אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע"ה לשליחות חדשה. הטבח הנורא ב7/10, הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי".

אור צלקובניק, מנכ"ל חדשות 13: "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה"

אור צלקובניק, מנכ"לחדשות 13 מסר: "אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו - וביתר שאת בחודשי המלחמה, ייחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך''.