הכתב הסרוג עוזב: שינויים דרמטיים בכאן 11

בכאן 11 החליטו לערוך שינויים דרמטיים: כתב הכנסת זאב קם עוזב את תפקידו ועובר לתפקיד אחר, כתבת התרבות עזבה ובמקומה מונתה מחליפה וכתבת הרווחה חוזרת לתפקידה לאחר היעדרות של מספר חודשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 15:39 ג בתמוז התשפג

הכתב הסרוג עוזב: שינויים דרמטיים בכאן 11
זאב קם , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

תאגיד השידור הציבורי נמצא לאחרונה בתקופה טובה, עם עונה מוצלחת ל"קופה ראשית" ונתוני רייטינג מרשימים לחדשות 11. היום (ה') מכריזים בתאגיד על שינויים דרמטיים.

אלו השינויים בחטיבת החדשות של כאן

מי שהיה כתב הכנסת של כאן 11 עד כה, זאב קם, עוזב את תפקידו ועובר להגשת תוכניות שבועיות בכאן רשת ב' והשתתפות בתכניות השונות בכאן 11 ובכאן רשת ב'. מי שתמלא את מקומו היא דקלה אהרון-שפרן שמונתה לכתבת הכנסת של כאן רשת ב' לצד יערה שפירא. בתחום הבריאות, הכתב נוב ראובני מצטרף לקטי דור, ראש תחום הבריאות, ויסקר את התחום יחד איתה.

הכתבת שני נחשוני עוזבת את חטיבת החדשות של כאן 11 אחרי חמש שנים של עבודה. בערוץ הודו על עבודתו, איחלו לה הצלחה ומינו את סיון סיסאי שתחליף אותה ככתבת התרבות. ליאל קייזר, מגישת משחקי הכיס, מונתה לראש התחום הכלכלי, ומצטרפת לכתבת הכלכלית דנה ירקצי. גם הכתב עופר חלפון מצטרף לדסק, וישמש ככתב צרכנות. בנוסף לשינויים האלו, כתבת הרווחה נופר משה-פרדו חוזרת לתפקידה אחרי הפסקה של מספר חודשים.