זו הסיבה שנשבר לי הלב - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק של אהבה חדשה, שלושת הזוגות נאלצו לקבל החלטה - האם הם נשארים יחד לשלושה ימים נוספים או ממשיכים הלאה לפרטנר הבא? זוג אחד נשאר ביחד, זוג אחד החליט להיפרד והזוג השלישי עזב את המשחק

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/04/23 09:55 יח בניסן התשפג

זו הסיבה שנשבר לי הלב - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה נויה ודור החליטו לעשות טובה לעצמם, וגם לצופים, ולשים סוף לזוגיות הזו. נויה לא הצליחה להתמודד יותר עם חוסר הביטחון של דור, שרצה כל הזמן לדבר על הקשר ועל איך הוא מתקדם, וגם דור לא הצליח להרגיש התקדמות והחליט להרים ידיים. הפרידה של השניים הותירה את נויה לבד עד לפרק הבחירה הקרוב ונתנה לה הזדמנות להעביר יום של מחשבות עם עצמה.

המשפט של דניאל הוא הבעיה האמיתית של כל הזוגות

השיחה הראשונה בין דניאל ומולי, בתחילת הפרק, זיקקה את הסדרה כולה לכדי משפט אחד. "אני רוצה לדבר", ביקש מולי. "אנחנו כל הזמן רק מדברים פה, אני מרגישה שהקול שלי השתנה, הוא נהיה צרוד", השיבה דניאל. המשפט המשעשע הזה הוא הבעיה האמיתית של כל הזוגות: הם לא מפסיקים לדבר. במקום פשוט לבחון את הקשר, לראות אם כיף להם ביחד ויש כימיה, הם לא מפסיקים לדבר על הקשר ועל האם יש כימיה.

בהמשך הפרק מולי ודניאל הלכו לשחק טניס ביחד, או לפחות הלכו ביחד. מולי הרגיש שדניאל לא רואה אותו לאורך המשחק, ובצדק, בעוד היא הייתה מרוכזת בעיקר בבעיטת הכדור למטרה. שניהם שיתפו את הפסיכולוגים או את המצלמות, כל אחד בנפרד, שכיף ונעים להם אחד עם השנייה אבל הם עדיין לא מצליחים לפתח רגשות זה לזו.

הבעיה האמיתית של הזוגות צילום: צילום מסך רשת 13

ניר עומד בגבורה עם החששות של יובל

בגזרת הזוג החדש מבין השלושה, ניר ויובל, הכל נראה די נוצץ. הם נהנים ביחד, צוחקים ביחד, נמשכים זה לזו ורואים עתיד לקשר הזה. אחרי שניר לקח את יובל לעשות ספורט ביחד, עכשיו הגיע הזמן לאזן את היחסים וללכת לסדנת שוקולד. השניים בילו וצחקו בסדנה ועל הדרך נהנו מאווירה רומנטית ומקרבת, והכל הלך בדיוק כמו שצריך.

כמעט. כי ברגע שיצאו מהסדנה, יובל התיישבה באוטו בפרצוף חמוץ וניר נאלץ לנחש מה מתחולל בראשה. יובל שיתפה אותו שהיא מוצפת בטראומות מהעבר ופוחדת מדחייה וניר הגיב ברגישות רבה וייעץ לה, שוב, להתמקד בהווה. זו הפעם השנייה מאז שניר הגיע שהוא עומד בגבורה עם החששות של יובל ומצליח לעודד אותה, אך אם היא לא תצליח לשחרר ולהירגע באמת ניר עלול להתייאש.

צילום: צילום מסך רשת 13

לי-ים לא מוכנה להיות התפאורה של רועי

אצל רועי ולי-ים המצב טיפ-טיפה פחות זוהר. אחרי שהודתה בפניו שההתנהגות שלו הביכה אותה מול כולם, לי-ים התקשתה להמשיך הלאה. רועי מצידו דווקא לא נעלב, ורצה לתת הזדמנות נוספת ללי-ים, אך משהו בה כבר ננעל. השניים התיישבו לשוחח שוב על הקשר ביניהם ומשפט אחד של רועי פוצץ הכל. רועי ציפה שלי-ים תסתכל על ההתקדמות שלו ותעריך את התהליך שהוא עובר, אבל קצת שכח את התהליך שלה על הדרך.

לי-ים התעצבנה על רועי והסבירה שהיא לא תפאורה בתהליך שלו. הסיפור בין השניים קצת הזכיר את היחסים בין נויה ודור, שהתעקש לעבור תהליך עם עצמו גם כשהקשר עם הפרטנרית פשוט לא עובד. רועי מאוהב במישהי שלא מאוהבת בו בחזרה, וכל מה שהוא מצליח לראות זה את התהליך הנפלא שהוא עובר, רק חבל שבלעדיה.

צילום: צילום מסך רשת 13

 מולי ודניאל שברו לי את הלב

רגע ההחלטה הגיע. אחרי שכל אחד מבני הזוג קיבל מסר מהמשפחה או מהחברים של בן הזוג השני, הגיע הזמן להחליט אם נשארים או נפרדים. ההחלטה של ניר ויובל הייתה קלה וצפויה. למרות החששות של יובל וקשיי השגרה של ניר, שמתקשה להישאר בבית סגור, הכימיה של השניים התעלתה על הכל והבטיחה להם שלושה ימים נוספים יחד.

מולי ודניאל, הזוג הבוגר והמכיל מכולם, נתנו לרגשות להכריע את המצב. אין ספק ששניהם עשו השתדלות אמיתית בקשר ורצו שזה יצליח באמת. מולי הכיל את דניאל גם כשהיא הציבה חומות מולו, ודניאל כל כך ניסתה להיפתח ולהשתחרר. הלב שלי נשבר כששני אנשים שאוהבים זה את זו, וניסו הכל, פשוט לא הצליחו לייצר זוגיות. יכול להיות שגם כאן זמן וקלילות היו המפתח להצלחה, אבל כנראה לעולם לא נדע.

הפרידה מלי-ים שברה את רועי

רועי, כצפוי, החליט להשאיר את לי-ים לשלושה ימים נוספים, אך אחרי השתלשלות האירועים האחרונים היא העדיפה ללכת. בתור הגבר של העונה רועי היה אמור להישאר בוילה ולבחור פרטנרית חדשה לשלושה ימים נוספים, אך הפרידה מלי-ים שברה אותו. רועי הספיק לפתח ציפיות ורגשות לתוך הקשר הזה והפרידה שתפסה אותו לא מוכן (על אף שלי-ים נתנה את כל הרמזים האפשריים), גרמה לו לארוז את המזוודה ולעזוב את הוילה לאלתר.

בפרק הבא של אהבה חדשה הזוגות יוצאים לראשונה לקמפינג משותף. נויה ודניאל שנשארו לבד יצטרכו לבחור לעצמן בן זוג חדש, וגבר מפתיע במיוחד הולך לתפוס את מקומו של רועי בוילה ולהצטרף לטיול עם בת זוג חדשה משלו.