ההוכחה שקריוקי תמיד נגמר באסון - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק של אהבה חדשה הזוגות התבקשו לחבר שירים יחד עם בניה ברבי, ולשיר אותם בערב קריוקי מול כולם. נויה ודור לא שידרו על אותו הגל, מולי ודניאל הקסימו את כולם, יובל בחרה בגבר חדש ולי-ים רק רצתה לברוח

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 26/03/23 09:41 ד בניסן התשפג

ההוכחה שקריוקי תמיד נגמר באסון - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה ברשת 13, שלוש הבנות ורועי נאלצו לבחור האם להמשיך יחד עם בני זוגם לשלושה ימים נוספים, או להיפרד ולבחור מחדש. נויה, דניאל ורועי בחרו להמשיך, ויובל נשברה מהרעיון להפריד כלים ונפרדה ממאיר לשלום.

יובל בחרה בניר בלי לצפות ברווק המתחרה

בפרק החדש הזוגות התבקשו לכתוב יחד שיר על גבי אחד משיריו של בניה ברבי, כשכל אחד מהם כותב בית על השני ואת הפזמון הם כותבים יחד. אבל לפני כל הטוב הזה, הגיע רגע הבחירה של יובל. לאחר שנפרדה ממאיר, יובל הגיעה לטקס ההחלטה עם המנחה האהובה מאיה ורטהיימר והתכוננה לצפות בשני גברים ולבחור בניהם. אלא שלאחר צפייה קצרה בניר, יובל כבר החליטה. כל פרט בסרטון של ניר החתיך והרגיש קנה את יובל, והיא לא הרגישה צורך לצפות ברווק שהציבו מולו. ניר הגיע לווילה והניצוצות פרחו בין השניים, שמהר מאוד נאלצו להתגייס למשימה ולשבת לכתוב שיר יחד, שעות בודדות אחרי שנפגשו.

הזמר האהוב בניה ברבי הגיע למתחם הזוגות והתגייס לעזור במשימה. הוא נפגש עם כל זוג בנפרד, ואנחנו זכינו לראות את הדינמיקה של הזוגות מול אדם זר וחדש להם. לפני הפגישה עם הזמר דניאל כבר הספיקה להצהיר שלא תיקח חלק במשימה, ומולי מצידו קיבל והכיל. הוא התיישב לכתוב לבד את השיר ולא התרגש מההצהרות שלה.

מולי ודניאל עם בניה ברבי צילום: צילום מסך רשת 13

ההחלטה של מולי התבררה כנכונה

ההחלטה של מולי התבררה כנכונה, והוכיחה עד כמה הספיק להכיר אותה. מולי הבין שדניאל לא צריכה שילחצו עליה, היא צריכה שישחררו אותה ויתנו לה להחליט לבד. מולי השמיע לבניה את השיר שכתב בפגישה בניהם, ודניאל השתכנעה והתגייסה למשימה. הדינמיקה בניהם, גם במהלך המשימה וגם בהופעה עצמה, הוכיחה עד כמה שניהם הגיעו מסורים לתהליך ואיזה פוטנציאל אדיר יש לקשר שלהם.

מי שפחות שידרו על אותו הגל הם נויה ודור. בעוד דור שפך את הלב על הדף וכתב ממעמקי נשמתו, נויה רק רצתה שיר קליל ומצחיק. שוב השניים מצאו את עצמם עם פער גדול ביניהם, כששניהם לא יודעים כיצד להתמודד איתו. קצת לא ברור למה בחרו להמשיך כשמתחילת התכנית הם בעיקר מתווכחים ולא מסכימים, וגם הפרק הם המשיכו באותו הקו.

דור שופך את הלב צילום: צילום מסך רשת 13

רועי נפתח מדי ולי-ים הובכה

גם יובל וניר לא הבינו את המשימה באותה הצורה, כשיובל החלה להשתפך על ניר המדהים בעוד הוא התמקד בעיקר בתחושות שלו ובפגישה ביניהם. אבל מהר מאוד המבוכה עברה, השניים עלו על תלבושות מביכות והגיעו לתת הופעה מרשימה שגרמה לכל הזוגות לקנא בקשר המתוק שנוצר מהר.

הצרה האמיתית הייתה דווקא אצל הזוג ההפוך, רועי ולי-ים. כבר מהרגע שהתקבלה המשימה, לי-ים הרגישה קצת מובכת משירי אנה זק שרועי לא הפסיק לזמזם. היא ניסתה להחליק את הרגשות שלה, אבל כשרועי הופיע מול כולם עם הרבה ביטחון ומעט מאוד טאקט, היא נשברה. לי-ים, שרגילה להיות הילדה היפה והמקובלת, לא יכולה הייתה לראות איך כולם צוחקים ולועגים לבן זוגה לתכנית.

צילום: צילומסך רשת 13

הפרק האחרון הוכיח שערב קריוקי תמיד מסתיים באסון

אין ספק שההתנהגות של רועי הייתה קצת מביכה ובעיקר מפתיעה, אבל אפשר לראות שהוא בסך הכל נפתח. הוא סוף סוף התחיל להרגיש בנוח בסביבת האנשים איתם הוא גר כבר ארבעה ימים, ורצה להעביר ביחד ערב של כיף וצחוקים. בשביל לי-ים זה היה מוחצן מדי ומביך מדי, והיא התפרקה בבכי. יש הרבה משקעים שאפשר להתגבר עליהם במערכת יחסים, אבל כשאחד מבני הזוג מתבייש בשני קשה לראות כיצד יוכלו להתעלות על זה.

למרות הרגעים המתוקים של מולי ודניאל, הפרק האחרון הוכיח שערב קריוקי תמיד מסתיים באסון. אם זה לא השכנים שמזמינים משטרה כי הם לא מסוגלים לשאת יותר את הזיופים המחרידים, זו בחורה שפורצת בבכי כי בן זוגה הביך אותה מול כולם. בפרק הבא של אהבה חדשה מובטח לנו משבר של אחד הזוגות, עם בכי של דור וכנראה גם של רועי. בקיצור, יהיה שמח.