טיול בצפון הארץ – למי זה מתאים?

צפון הארץ הוא מוקד משיכה לאוהבי הטיולים אבל מסתבר שגם מי שלא אוהב לטייל, יכול למצוא בצפון שלל של אטרקציות שונות

חדשות כיפה עמיחי נדב 15/04/15 10:32 כו בניסן התשעה

טיול בצפון הארץ – למי זה מתאים?
Zairon,ויקיפדיה CC-BY-SA, צילום: Zairon,ויקיפדיה CC-BY-SA

הארץ שלנו מציעה לא מעט אטרקציות, אתרים מעניינים ומקומות שכדאי לבלות בהם במסגרת החופשה. צפון הארץ נחשב לאחד האזורים הפופולאריים לחופשה והוא מושך אליו המוני מטיילים לאורך כל השנה. אפשר למצוא מבחר של וילות בצפון להשכרה המשמשות כפתרון לינה עבור רבים וגם שלל של אטרקציות נהדרות. למי מתאים טיול בצפון הארץ? הנה, התשובה:

  1. למשפחות עם ילדים - משפחות עם ילדים בוחרים באזור הצפון כיעד לחופשה שלהן פעמים רבות. יש מבחר של וילות בצפון המתאימות במיוחד למשפחות ומהוות פתרון נהדר לכל משפחה הבוחרת לשהות בהן תקופה ארוכה או קצרה. משפחה שמזמינה וילה בצפון יכולה ליהנות מאטרקציות רבות שמתאימות לילדים בכל הגילאים, ממסלולי הליכה למשפחות וגם אתרים שאפשר לעצור בהם במהלך החופשה בצפון.
  2. לצעירים לפני או אחרי צבא - צעירים רבים לפני או אחרי הצבא המעוניינים לבלות עם החברים הקרובים, נוהגים להגיע אל הצפון ולנצל היטב את כל מה שמציע האזור. הזמנת וילה בצפון לקבוצה של חברים היא אפשרות נהדרת לחופשה כזו ופתרון חסכוני. אפשר לשלב פעילויות אקסטרים וגם פעילויות מים כיפיות במידה ומתכננים חופשה בצפון בקיץ.
  3. לזוגות - הצפון הוא אזור נהדר ומתאים לחופשה זוגית. אפשר למצוא מבחר של וילות בצפון מפנקות ונעימות שמתאימות לסוף שבוע רומנטי קצר או לירח דבש. זוגות המתכננים את חופשתם בצפון יכולים לשלב פעילויות שונות, כמו טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, ביקור ביקבים שבצפון וגם פיקניק מפנק בחיק הטבע. מי שרוצה פינוק אמיתי, יכול להזמין את הוילה טיפולי ספא או להזמין גם שף פרטי שיכין עבור בני הזוג ארוחה טעימה.
  4. למי שמחפש שקט ושלווה - הצפון הוא יעד נהדר לחופשה עבור כל מי שמחפש קצת שקט ושלווה. חופשה בצפון היא הזדמנות לברוח מהעיר הגדולה, לקחת קצת פסק זמן ולבלות מול נופים ירוקים נהדרים. אפשר למצוא וילות בצפון במקומות מבודדים ומרוחקים, המתאימות במיוחד לכל מי שמחפש את הרוגע הזה, וגם וילות מול הכנרת או מול הים. הצפון מציע אווירה קצת שונה. אפשרות לברוח מההמולה ולהתרחק מטרדות היום יום. הזדמנות לאגור כוחות מחודשים ולחזור לשגרה אחר כך מחוזקים יותר.
  5. למי שמחפש מקום מתאים לערוך בו אירועים - הצפון הוא אזור מצוין לערוך בו אירועים מיוחדים. אפשר להזמין וילה בצפון במקום אולם גדול או גן אירועים ולערוך בו אירוע משפחתי או עסקי. זו יכולה להיות אפילו מסיבת רווקים או מסיבת רווקות, שאחריה אפשר להישאר ללון בוילה ולמחרת ניתן גם לתכנן טיול באזור. זו יכולה להיות מסיבת יום הולדת עם החברים הכי קרובים או מסיבת קיץ, ליד הבריכה של הוילה, בחצר שלה.