חגיגה אמיתית בפסטיבל הבציר בגוש עציון

במרחק של 15 דק' מירושלים ועד שעה מתל אביב תוכלו למצוא חבל ארץ יפיפה שמקפל בתוכה היסטוריה, מורשת, חקלאות, ארכאולוגיה,  אטרקציות, נופים ואתרי טבע נפלאים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/18 16:15 כה באב התשעח

חגיגה אמיתית בפסטיבל הבציר בגוש עציון
צילום: תיירות גוש עציון

גוש עציון אשר ממוקם בהרי יהודה, ידוע בזיקתו ארוכת השנים לחקלאות יין מסורתית, כברכת יעקב אבינו ליהודה בנו "אסרי לגפן עירה ולשרקה בני אתנו כבס ביין לבשו ובדם ענבים סותה". על כל צעד ושעל בגוש עציון נמצאים עדויות ארכיאולוגיות לחקלאות זו. גתות, שומרות וכרמים המעידים על תעשיית יין מפוארת שהתקיימה משל מאות בשנים. כיום יש למעלה מ-800 דונם של כרמים בגוש עציון והביקוש רק גדל.

כמידי שנה עמותת התיירות גשו עציון בשיתוף עם יקב גוש עציון מפיקים את פסטיבל הבציר בגוש עציון. והשנה הפסטיבל יתקיים במשך יומיים, חמישי ושישי, כח- כט באב, 9-10.18. ביום חמישי בין השעות 10:00-16:00, וביום שישי בין השעות 09:00-14:00. המשתתפים הרבים ייהנו ממגוון רחב של חוויות בין היתר: בציר ידני, דריכת ענבים בגת, הצגות, הפעלות לילדים, כתבי חידה, סיורים מודרכים, אפיית פיתות בטאבון, שוק איכרים ועוד..

צילום: תיירות גוש עציון

 

לדברי משה ברוס - מנכ"ל תיירות גוש עציון: "פסטיבל הבציר הינו אחד מני רבים של אירועים ופסטיבלים שמתקיימים בגוש, ואנחנו נמשיך לפעול ולפתח את התיירות באזור עם אירועים נוספים ופיתוח מגוון רחב של אתרי תיירות ומורשת".

שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון מזמין גם הוא את הציבור הרחב: "אני מזמין את כל עם ישראל לבוא ולטייל בגוש עציון וליהנות משלל הפעילויות, אתרי המורשת ואתרי התיירות באזור".

לפרטים נוספים באתר תיירות גוש עציון או בטלפון 02-9933863