בזיל הזול: הרוסים פותחים את בתיהם לטובת אורחי המונדיאל

טרנד חדש צץ במוסקבה לקראת שריקת הפתיחה של טורניר המונדיאל - תושבי העיר פותחים את בתיהם בעלויות נמוכות מאוד, לטובת אורחים המגיעים לעיר לצפות בתחרות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/18 11:35 כ בסיון התשעח

בזיל הזול: הרוסים פותחים את בתיהם לטובת אורחי המונדיאל
מוסקבה, צילום: shutterstock

אחרי שסיפרנו לכם כי חתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל הביאה לתפוסה מלאה של חדרי המלון באזור וינדזור בבריטניה כך שתושבי האזור ניצלו את הביקוש הגובר והציעו לינה בבתיהם הפרטיים בתמורה לאלפי שקלים ללילה, גם תושבי מוסקבה רוצים לממש את הרעיון, ולארח בבתיהם את אוהדי הקבוצות המשתתפות במונדיאל שמתקיים במדינה. רק שבניגוד למחירים הגבוהים מאוד בבריטניה שהגיעו לאלפי שקלים ללילה, אזרחי מוסקבה מוכנים להסתפק במחירים זולים באופן משמעותי. התושבים מפנים מדירותיהם את הרהיטים על מנת שיתאפשר להכניס בהם כמה שיותר מיטות, מעמיסים אותן במזרנים, וומציעים בהן אירוח ביתי.

לפי בדיקה של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, המחיר המקובל ללינה במקומות אלו הוא - 14 ש"ח ללילה, לאדם אחד, וניתן למצוא אותם תחת הקטגוריה "הום סטיי", כשהכוונה שבעל הבית ישן יחד עם האורחים בבית. אולי תתפלאו אבל יש לזה ביקוש גדול.

מוסקבה

מוסקבהצילום: shutterstock

ולמה זה כל כך זול אתם שואלים? לדברי איל סגל - מאתר הוטלס קומביינד: "זו ההזדמנות הגדולה של הרוסים המתמודדים עם שחיקת הרובל מזה זמן רב. השכר המקובל במוסקבה הוא 18,742 רובל, השווים ל- 1,070 שקל. הלנת תשעה אנשים בבית יכולה להניב 3,000 שקל פי 3 מרמת השכר החודשית הממוצעת. אורחים יכולים לבטל את ההזמנה ללא קנס כי אין למארחים אפשרות לגבות פיקדון, אלו לא עסקים מסודרים העובדים עם אשראי עסקי. אין אפשרות להזמין לינה לאחר מועד סיום הטורניר".