שאל את הרב

פקודות בלתי חוקיות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 04/10/03 13:48 ח בתשרי התשסד

שאלה

שמעתי כי אביו של החייל שנהרג בפעולה בעזה אמר בהספד על בנו כי בנו נהרג בגלל שהצבא חשש להטיל פצצה על הבית שבו הסתתר המחבל.

בגלל זה חיילי חי"ר היו צריכים לפרוץ לתוך הבית בסכנת חיים, ובנו נהרג.

לפי זה הפקודות של צהל אינם חוקיות בעליל. מה עושים איתם?

תשובה

בס"ד

זה כואב שיש אנשים רופסים וחלשי אופי בנינו שמבינים את הרוצחים, מתחשבים בהם, חסים עליהם ומשתתפים בצערם של הרוצחים הארורים הללו.

ברחמיהם הם חסים על ילדיהם הרכים של הרוצחים הללו. על אלה נאמר "כל המרחם על אכזרים - סופו להתאכזר על רחמנים" כי המרחם על חיות אדם אלו גורם בפועל להרג ילדי ישראל הטהורים.

נכון אמר אביו של הקצין שנהרג בשבוע לפני ראש השנה בעת פעולה ברצועה. כי הפקודות של צה"ל המחייבות את הלוחמים להכנס לבתי המרצחים במקום להטיל עליהם מהאויר פצצה של טון - הן פקודות לא מוסריות.

אלו פקודות שמעדיפות חיי רוצחים וילדיהם על פני חיים של חיילים ישראלים וילדים - הם פקודות טפשיות ומסוכנות.

שימי לב.

הרוצחים הפלסתינאים הללו. גרועים מחיות אדם אפילו כשיש להם תואר של עורך דין רופא או פרופסור. כל ענינם הם רצח רצח ורצח. להרוג כמה שיותר בלי שום חשבון.
דבריו של אהוד ברק - זה שהיה פעם ראש הממשלה כי "אילו היה ערבי היה מתגייס לחמאס" אינם נכונים. כיון שאדם בריא מקרב הערבים היה צריך להיות אוהב ישראל. ולא רוצח אוהב לשפוך דם נקיים.

שימי לב!

אלוקים אמר על פרות וכבשים: "אותו ואת בנו לא תשחטו ביום אחד". ואילו אלה הורגים אב ובנו סב וביתו ונכדתו בבת אחת!!!

הצער הגדול הוא על כך שכשהם לוחצים על כפתור ההרג הם צועקים "אללה הוא אכבר" - אלוקים גדול. כאילו הם פועלים בשמו - ח"ו להרבות דם בעולם!!!

[למעשה]. אני לא חושב שהחיילי החי"ר היו צריכים לסרב פקודה. כי מה שהיה קורה היה שהרוצח לא היה נהרג לא ע"י חיל האויר ולא ע"י חיל היבשה.

אבל!!

[חובה על כל מי שיכול לעשות כל שביכולתו לשנות את הפקודות הללו שדגל של רפיסות וטיפשות מתנוסס עליהם.] אלה פקודות שמסכנות חיים של חיילים, וחובה להפוך אותם על פיהם!!!

ובהקשר זה צריך לומר שהסופרים שעתרו לבג"ץ נגד השימוש בפצצות המוטלות על רוצחים - הם הם מסכנים חיי אדם. וצריך להפגין מול בתיהם ולהראות להם תמונות של הרוגים ושרופים שנהרגו על ידי הרוצחים הערבים שהם כל כך חסים על חייהם.

הייתי מציע לאביו של החייל שנהרג בעזה ושל החיילים שנהרגו בג'נין בשל אותה מחשבה מוטעית להגיש בג"ץ. רק שאני לא מאמין בשיקול הדעת של השופטים היושבים שם כלל. לצערי. ועל זה אני מתפלל כל יום "השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה"


בהצלחה

כתבות נוספות