שאל את הרב

סדרי עבודה באתר השות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 11/02/02 18:52 כט בשבט התשסב

שאלה

לכבוד הרב שלום!

לפני כמה זמן שלחתי שאלה לרב באתר זה, ואינני בטוח אם השאלה הגיע אליו, ואם כן אז הוא בוודאי עסוק מאוד ואולי אף יש לו הרבה שאלות קודמות שעליו להתייחס אליהן. בכל אופן לא קיבלתי עדיין תשובה והמקרה עליו שאלתי חוזר לעיתים קרובות ואינני יודע כיצד לנהוג במקרה זה. האם אפשר לשאול את השאלה רב אחר באתר זה? כדי למנוע מצב ששני הרבנים יענו על אותה שאלה אפשר שאשלח הודעה לרב הראשון ששאלתי את השאלה כבר רב אחר. עוד אציין שאין לי העדפה איזה רב יענה על השאלה. אודה על תשובתך בנושא

סליחה על אורך השאלה ותודה מראש

תשובה

1. אני מצטער אם שאלתך לא נענית אבל לפעמים יש באתר למעלה משבעים שאלות שמחכות לתשובה. ולענות עליהן אורך שעות מספר. לכן התשובה מתעכבת. אמש היו באתר למעלה מחמישים שאלות שהצטברו במשך ימים קצרים ועל כן העומס הוא גדול. אני כותב כל זאת כדי שאוכל לבקש ממך ומכל השואלים לדון אותנו לכף זכות בענין זה.
2. אם שאלה מתעכבת למעלה משבוע – אפשר שיש תקלה כלשהיא או שהיא שאלה הדורשת עיון מיוחד ולכן אחרי שבוע או עשרה ימים ניתן לשלוח תזכורת או לשולחה שנית.
3. בסדר העבודה שלנו אנו עונים בדרך כלל ראשונה על שאלות שהגיעו ראשונות. לפעמים יש שאלות שניכר בהן כי הן שאלות דחופות - הלכה למעשה. או שאלות שתלויות בזמן, ולכן אנו עונים עליהן קודם.
4. כמו כן אנו משתדלים לענות על שאלות קצרות יותר מוקדם על מנת שלא לעכב את השואלים.
5. כל השאלות מתפרסמות באתר באופן אוטומטי. שאלות עדינות ושאלות צנועות אנו עונים באופן שאינו מתפרסם באתר. כמו כן אנו מונעים פרסום לשאלות שהשואלים ביקשו שלא לפרסמם.
6. אם אתה שואל שני רבנים – צריך להודיע לשניהם ובמיוחד לשני. באתר זה שאינך יודע מתי הרב ישיב – אתה צריך להודיע לשניהם.

כתבות נוספות