שאל את הרב

משקל האדם בקבלה

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 22/06/13 03:33 יד בתמוז התשעג

שאלה

שלום הרב , יש לי שאלה והשאלה היא איך אוכל לדעת את המשקל שלי לפי הקבלה ,במשך יום שלם הספרה 2 שגעה אותי ולא ידעתי מה לעשות בנידון ומה זה אומר עלי ומה מנסים להגיד לי , זה היה בלג בעומר שחל השנה ביום ראשון של השבוע , כל בכל מקום הופיע הסיפרה 2 ,נכנסתי לאינטרנט וגיליתי שלכל בן אדם יש מספר קבליסטי שמיצג אותו ואת האישיות שלו ,זה מאוד סיקרן אותי והמשכתי לחפש , באינטרנט כתוב מה מסמל כל מספר ומה זה אומר על אותו הבנאדם , המידע הזה הופיע באתרים חילוניים ובאתרים דתיים , בכולם היה מידע דומה וחוזר על עצמו ,אני בא ממשפחה שהייתה דתייה לשעבר ועכב כך שההורים היתגרשו ובעיות בבית רק אמא נישארה דתייה מבין כולנו , גם אני נחלשתי בדת וכיום הדת איננה בסדר היום שלי , אך הדת עדיין רודפת אותי ולא נותנת לי מנוחה , אז השאלה שלי הייתה , איך אוכל לדעת מה המספר שלי לפי הקבלה ואיך אוכל לדעת אותו ?

תשובה

בס"ד
שלום רב,

העניינים שאתה מתעסק בהם הם לא דת, ולא קבלה הם שייכים לאמונה התפלה. אופנה של רוחניות שאין לה דבר וחצי דבר עם האמת היהודית העמוקה והרצינית.

מספרים לא רודפים אחרי אנשים. זה דמיון כמו דמיונות ופחדים רבים שמתפתחים במצבים של דאגה ורגשנות יתר. לא קבלה פופולארית באתרים עממיים צריכה לכון את החיים של אדם.

אתה צריך להחליט, אם אמונת ישראל ותורת ישראל על סדר היום שלך - אז תתחיל ללמוד ברצינות ולעשות ברצינות.

מי שמחליט להתקרב ולהתחזק לא חייב להספיק הכל ביום אחד. אתה בצדק מכנה זאת "על סדר היום שלי", מתחילים להתענין: ללמוד ולדעת וגם לעשות קצת, מעט, ולהתקדם בקצב שמתאים לך.

אבל אם תורת ישראל ואמונת ישראל איננה כרגע בסדר היום שלך - אז אל תתעסק בשוליים התפלים כמו המספר שלך בקבלה. עזוב את הנושא עד שתהיה לך ההתעוררות האמיתית והשאיפה לאמונה תתגלה ותשפיע על סדר היום שלך.

כתבות נוספות