שאל את הרב

לצאת במקביל

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 05/05/11 19:09 א באייר התשעא

שאלה

שלום הרב,

התחלתי לצאת עם מישהו מאוד נחמד והכול, זה עדיין לא זורם כמו שאני מצפה ואני לא בטוחה שיש כימיה והתאמה מבחינת אופי.

אבל בינתיים אני נותנת צאנס כי יש בו דברים שאני כן מתלהבת מהם.

אני לא יודעת אם זו עצת היצר או מה , פתאום התחלתי לחשוב על אחד שלמדתי איתו שהיה ביננו חיבור מדהים והוא התאים לי בהכל, אף פעם לא שאלתי אותו והוא לא הציע לי את עצמו (פעם אחת הוא הכיר לי מישהו אפילו, אבל הוא טיפוס די ביישן כך שאני לא יודעת איזה מסר זה אומר_).

השאלה היא האם לנסות להתקשר אליו כשאני במקביל עם הבחור שאני יוצאת איתו.

העניין הוא כזה , לפני שהתחלתי לצאת עם זה, חשבתי להתקשר אליו ולהציע אבל די התביישתי , גנזתי את העניין והמשכתי הלאה . אבל אני חוששת שאני אמשיך עם הבחור הנוכחי לא מתוך בחירה, אלא נגיע לחתונה ואני אתבאס שלא ניצלתי תהזדמנות עם ההוא שלמדתי איתו. למרות שכשהיתי פהנויה לא היה לי האומץ להתקשר אליו.

מה לעשות?

אבודה ולא רוצה לעשות טעויות...

תשובה

ב"ה,

שלום,

1. לא כדאי לצאת במקביל כי אם תפגשי גם אותו ותראי שיש לו חסרונות מסוימים, תעמדי מול מצב שיש לך שני בחורים ולכל אחד יתרונות וחסרונות ותהיי מבולבלת לגמרי, תתקשי להתקדם ואולי תפסידי את שניהם.

2. אני לא מבין מה כוונתך במילים : "אמשיך עם הבחור הנוכחי לא מתוך בחירה" - אם הוא מוצא חן בענין אז נהדר ואם לא אז את לא מתחתנת איתו, את צריכה להכנס לחופה עם החלטה ברורה ושלימה.

3. מה שאת חוששת שאחרי החתונה תרגישי פספוס זה יכול להיות גם הפוך, אם תתחתני עם השני תזכרי בנכחי שיש לו מעלות שאין בשני וגם אז תרגישי פספוס, זה דבר שאין לו סוף, כי מהאחר זוכרים רק את הדברים הטובים...

4. באופן כללי לא נגשים במקביל גם ללא הנימוק לעיל, רק במקרים חריגים ולצורך מסיום.

לכן עדיף למצות את הקשר עם הבחור הזה ולהיות מרוכזת בו, ואם לא מתאים תנסי אחר.

בברכה,

דני ארגמן

כתבות נוספות