שאל את הרב

לימודי הבעל

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 16/02/07 08:34 כח בשבט התשסז

שאלה

לרב שלום!

התחתנתי השנה ובעלי לומד בישיבה, מבחינת הגיל אנחנו כבר לא כ"כ צעירים ואני כבר הספקתי להוציא תואר ולהתחיל לעבוד, השנה אני עובדת בעבודה שאני די סובלת ממנה אבל אני בהריון ב"ה ואף אחד לא יקבל אותי למקום אחר, וכמובו שאני המפרנסת היחידה ולכן בגלל שבעבודה זו אני מרוויחה מאוד יפה -נכנס לכאן עוד שיקול, הבעיה מתעוררת כשפתאום קלטתי שבעלי שנה הבאה צריך להתחיל ללמוד באוניברסיטה למשך 5 שנים זאת אומרת שלמשך עוד 5 שנים חוץ מהשנה הנוכחית אני תמיד אהיה המפרנסת היחידה, שלא יכולה לרדת ממשרה מלאה,ותמיד השיקול של הרווח הכלכלי יצטרך לעמוד לנגד עיני, ולא אוכל גם ללמוד משהו סתם בשביל אוויר לנשימה.. ולי זה נראה קשה מאוד אחרי השנה הזאת שעוד לא הסתיימה... רק לחשוב ע"כ שבעלי יסיים את לימודיו בגיל32-33 זה נראה לי מטורף, למה אני צריכה לסבול כ"כ ולהגיע לשנות השלושים לחיי כבר שחוקה?

תשובה

ב"ה


שלום.

נהראה לי שזה יהיה לא רציני שאתן איזה עיצה מבלי שאני מכיר את מכלול מורכבות העניין.ואת הפרטים שמרכיבים את סיפור חייכם.


נראה לי שכדאי לכם לושחח על זה . אל תשאי לבדך את החששות ואת נמועקות ואת הספקות. אין פתרון של קסם ובודאי לא פתרון וירטואלי. וכמו שאלפי סטודנטים הסתדרו אז גם אתם בעזרת השם ובעזרת מאמצים מאוזנים תסתדרו.
תשדלי לראות גם דברים חיוביים ונקודות של אור במסלול עליו אתם צועדים ואם תשורו מבט אז תראו שהחיים יפים נעימים ומרתקים וזה שאלה של מבט.

כדאי לעיין ב:
https://www.kipa.co.il/ask/show/29683




בהצלחה,



עוזיאל אליהו,

.

כתבות נוספות