שאל את הרב

כללי

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 27/09/12 10:20 יא בתשרי התשעג

שאלה

ישלי חברה טובה מאוד,הכי טובה שלי !!!,שיש לי חיבור וקשר עמה מצוין.אבל מה אני שמה לב שלאותה חברה מתחיל קצת דרדור היא אומרת שאין לה כלום אבל אני בלב מרגישה שינוי עצום בתהנהגות שלה,אם זה שאין לה בעיה שיהיה לה חבר והיא מוכנה להתנשק..שיש קבוצה של בנים אוטומטית החצאית שלה מתקצרת,איפור..זה דברים שהיינו מדברים עליהם פעם!ומזדעזעות שיש בנות כאלה!וזה מאוד מציק.כי קשה לי להיות עם חברה כזו.כי אני בתהליך של התחזקות.ואני מפחדת ליפול בדרך!אני באמת אוהבת אותה באמת!ויהיה לי קשה בלעדיה!אבל גם מצד שני קשה לי להיות עם חברה כזאתי.רק שאני והיא ביחד ביחד לבד אז אני רואה את החברה שהכרתי פעם :)בנוסף גם משפחתי לא מכירה את הילדה הזו בתור ילדה כזאתי.הם מכירים אותה בתור הילדה הכי מתוקה וצדיקה שיש.ברגע שידעו יהיה להם קשה לקבל אתזה.ובנוסף אני גם יתבייש מאוווד !!!! תענו ליייי דחוווף תוודה !!!

תשובה

ב"ה,

שלום וברכה,

אם היא באמת ממשיכה בדרך שממש לא נראת לך,

וגם לא חל שיפור בענין מצידך, סביר להניח שהקשר ילך ויצתמצם, כי טבעו של אדם שהוא רוצה מרגוע אצל חברים ולא התמודדויות ומלחמות.

אפשר לשמור על קשר אבל באופן פרופוציונאלי להתאמה ביניכם, אם יש התאמה גדולה כפי שהיה אז הקשר יכול להיות גם כו חזק, ואם ההתאמה חלשה הקשר אמור להיות בהתאם, בין מבחינת האיכות ובין מבחינת האיכות.

בברכה,


דני ארגמן

כתבות נוספות