שאל את הרב

ייעוץ זוגי

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 26/09/10 00:27 יח בתשרי התשעא

שאלה

בס"ד.

כבוד הרב שלום, מועדים לשמחה.

מכיוון שנכתב לי שהודעתי לא נשלחה אכתוב אותה שוב.

במהלך שירותי למדינה, הייתי אחראית על קבוצה של חיילים דתיים.

והכרתי שם בחור.היינו מדברים וצוחקים. ועם הזמן ראיתי שהרגשות אצלי קצת מתפתחים.

שיתפתי אותו בכך והוא שיתף אותי בזה שהוא לא רוצה קשר כרגע, ושזה לא קשור אליי ושזה לא בגלל שזו אני. (יש לציין שנשאר לו עוד חצי שנה בצבא).

קיבלתי את זה ולמרות זאת קרו מצבים שהיינו ממשיכים לדבר. השיחות התארכו והגיעו ל3-4 שעות שיחה בכל פעם, פנים מול פנים. יש לציין שלא נגענו אחד בשני בכלל. וגם בטלפון תמיד זה זרם קצת יותר.

לאחר מכן, מכיוון שראינו שזה מבלבל אותי מאוד. החלטנו להפסיק לדבר. ההחלטה באה יותר מהכיוון שלו כי הוא פחד לבלבל אותי והוא עצמו גם התחיל קצת להתבלבל.

הרגשתי שהוא חוסם את עצמו. ורק בגלל שהוא לא רוצה קשר עכשיו אז הוא לא נותן לרגש להתפתח.

השיחות שדיברנו שנמשכו שעות היו משמעותיות ועמוקות מאוד. ובשיחות האלו הרגשתי הרגשה שונה מאוד. הייתי מרוצה מהשיחות, מרגישה שהתפתח אצלי משהו.שאני לומדת ממנו כ''כ הרבה ורוצה להמשיך ללמוד. ויש לציין שהיו לי קשרים בעבר. כיום אנחנו לא מדברים בכלל כמעט שבועיים. ולא ראיתי אותו בכלל מכיוון שסיימתי את תפקידי. חשוב לציין שהזמן הזה לא עשה לי טוב כ''כ. ואני רק מרגישה יותר ויותר את תחושת הפספוס והמועקה בליבי.ואת השיחות שחסרות לי מאוד וגם אותו. ניסיתי להמשיך הלאה אך מאוד קשה לי. הרגשתי אליו משהו שונה מאוד. ולא קרה לי שדיברתי עם מישהו כ''כ הרבה פנים מול פנים, ושהשיחות זרמו כ''כ.

אני מחפשת קשר רציני עכשיו. וההרגשה שלי הייתה מאוד שהוא ה-אחד. גם הסובבים אותנו כל הזמן רק היו אומרים לנו כמה שאנחנו מתאימים. וכמה שרואים שיש בינינו משהו.

יש לציין שלא היה בינינו כלום.רק דיבורים. אך קשה לי להבין מדוע הדיבורים התארכו כך.

הוא המון פעמים סיפר לי שהציעו לו המון הצעות אבל הוא לא רוצה קשר עכשיו. והוא אפילו פעם אחת אמר לי:"לא אמרתי לך שאני לא רוצה קשר איתך,אלא אמרתי לך שאני לא רוצה קשר בכלל כרגע''.

השאלה מה אני צריכה לעשות עם הרגשה כזאתי של פספוס. האם אאבד את הזיווג שלי?

חשבתי לחכות עוד קצת זמן, חודש בערך. ואז להציע לו בפעם האחרונה לצאת ולומר לו שאהייה הכי סבלנית איתו. הוא שיתף אותי המון פעמים בכך שהוא מאוד ביישן ושאם מישהי

תשובה





ב"ה

לשואלת שלום,

א. כיוון שהבחור אמר בצורה ברורה שהוא לא מעונין בקשר גם לא עם בת אחרת, אז צריך להניח לענין הזה, ולפנות את הראש ליצירת קשר חדש, הוא לא הבחור היחיד שהשיחה זורמת איתו, וגם שיחה זורמת זה לא הכל, צריך עוד נתונים כדי להחליט עם מי להתחתן.

ב.נכון שהיתה לך הרגשה מיוחדת בקשר איתו אבל אי אפשר לתת לרגש להשתלט על שיקול הדעת שלך, ואם הוא לא מעונין חבל לך להתייסר ולהיתפס לכל רמז מצידו.
חבל גם להיתפס למחשבה שאת מפספסת מישהו, צריך לחפש בן זוג בדרכים המקובלות ואז מגיעים בע"ה למי שמיועד לך.


בברכת חג שמח,

דני ארגמן

כתבות נוספות