שאל את הרב

חסימה באינטרנט

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 19/08/03 11:51 כא באב התשסג

שאלה

ב"ה

לכבוד הרב השלום והברכה!

שלום, רציתי לשאול איך אפשר לחסום אתרים בלתי רצוי'ים בכדי שח"ו לא אפול כשאני ברשת?

בתודה

תשובה

בס"ד

יש כמה דרכים ואני לא יודע אותם. אני מבקש מהקוראים שיודעים שיכתבו על כך בתשובות.

ועד אז אם אתה חושש מנפילות קבל על עצמך [בנדר] לקרוא תשובה על צניעות לפני שאתה גולש לאתר לא צנוע - חלילה. לא שזה יתיר לך את הגלישה, אבל זה יכול בהחלט לעצור אותך ברגע האחרון. אתה יכול לקבל על עצמך איזה פרק תהילים או תפילה כמו זו:
[
יהִי רָצוֹן מִלּפָנֶיךָ ה’ אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי. שׁאַל תּבִיאֵנִי לִידֵי חֵטְא. ולֹא לִידֵי עָוֹן. ולֹא לִידֵי נִסָּיוֹן. ולֹא לִידֵי בִזָּיוֹן. ותַרְחִיקֵנִי מִיֵּצֶר הָרָע. ותַדְבִּיקֵנִי בּיֵצֶר הַטּוֹב. וכוֹף אֶת יִצְרִי להִשְׁתַּעְבֶּד לָךְ. וֶתַּצִּילֵנִי הַיּוֹם וּבְכל יוֹם וָיוֹם מֵעַזֵּי פָנִים. וּמֵעַזּוּת פָּנִים. מִיֵּצֶר רָע. מֵאתר רָע. שלא אכנס בו לא בטעות ולא בכוונה. ולא אמשך להכנס לאתרים שמקושרים לאתרים של עריות.

ויהי רצון מלפניך שאזכה להתנקות ממחשבות של ניאוף - (ומדמויות תמונות של עריות שראיתי בין בשוגג ובין במזיד). ואזכה להיות בעל מחשבות טהרות ונקיות כדי שאוכל להתפלל בלב שלם ולהקים משפחה של אהבה אמיתית ויציבה.

ויהי רצון שלא אתן עיני שום אשה (בשום גבר) אחר חלילה לא במחשבה ולא בראיה ולא בדיבור חס ושלום ובודאי לא במעשה של קירבה כלשהיא. כמו שציותנו בתורך הקדושה , וְלֹא תָתוּרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם אֲשֶׁר אַתֶּם זֹנִים אַחֲרֵיהֶם - וִהְיִיתֶם קְדשִׁים לֵאלֹהֵיכֶם".

אמן.
]

ואת התפילה הזו אפשר להתפלל לפני כל גלישה. ומי שרואה שזה לא עוזר לא - שיתנתק כליל מהאינטרנט!!

וראה על כך:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=31442
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=19774
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=11422

כתבות נוספות