שאל את הרב

הכרנו דרך האינטרנט והיא לא רוצה להמשיך

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 14/04/02 16:18 ב באייר התשסב

שאלה

שלום לכבוד הרב,

התחלתי להכיר בחורה דרך אתר שידוכים באינטרנט. התברר שיש בינינו הרבה מן המשותף (השקפה, חברים , רקע תרבותי ורוחני...). הקשר התפתח לשיחות טלפון וההרגשה הכללית היתה בסדר, שהיה בזה בסיס לנישואין, למרות שאני לא מספיק בטוח בבגרותי לעניין זה.

לפני שנפגשנו לפגישה ראשונה, היא אמרה לי בטלפון שהיא זיהתה אותי ורוצה לנתק את הקשר מהסיבה ה"טפשית" (איך שהיא כינתה בעצמה לזה) שאני נמוך.

נסיתי לדבר על לב הנערה והיא "השתכנעה לחצאין" והציעה לי לדחות שיחה זו למועד אחר.

בינתיים, לא התקשרתי אליה מחדש, כי אני לא יודע אם יש טעם להמשיך את הקשר הזה. האם ענין הגובה היה רק תירוץ זול שהיה נועד לדחות אותי בקש או לא...

ואם כדאי לי להפסיק, האם להודיע לשידוכים הבאים על חוסר הביטחון שלי בנשואים מידיים (למרות שאני מקווה שהבעיות הנפשיות הללו ימצאו את פתרונן עם הזמן...)

סליחה על אריכות השאלה ותודה מראש על התשובה.

תשובה

בס"ד

זה טבעו של קשר דרך האינטרנט שכל אחד מדמיין מה שהוא רוצה על בן זוגו ובסוף המציאות היא הקובעת.

זכור כי תפקיד הגבר הוא לחזר אחרי האשה. ולכן תחזר אחריה קצת, תתקשר, תן לה להרגיש חשובה. כל אשה צריכה את זה והחיזור דרך האתר שידוכין אינו מספיק.

אל תרגיש שום רגש נחיתות בגלל גובהך או משהו כזה. אני מכיר הרבה מאוד אנשים מוצלחים מאוד שגובהם הפיסי לא תואם לגובהם הרוחני. לכן אל תחלש מתגובתה. תתקשר שנית כהצעתה.
אם היא רוצה - לבריאות!
לא רוצה - שלום!

אל תעלב מהדחיה שלה, כל אשה שלא רוצה עושה כך. וזה דרכם של שידוכין גם בחורים נפלאים לא מתאימים לכל אחת וגם בחורות נפלאות לא מתאימות לכל אחד. צריך לקבל את הדחיה ב"לב שמח" עד כמה שאפשר. זה דרכם של שידוכין ובעזרת ה' כשתמצא את בת זוגך האמיתית "תשמח" על כל מה שהיה בדרך ולא בא לידי גמר.

אל תכניס לעצמך לראש שיש לך בעיות שאינן קיימות. גם מי שאינו שחקן כדורסל וגובהו 190 הוא בסדר גמור.

בהצלחה

כתבות נוספות