שאל את הרב

הטרדות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 13/12/06 14:17 כב בכסלו התשסז

שאלה

בס"ד

שלום וברכה

יש לי אח שהחליט לעזוב את בית אמי לפני שלוש שנים בערך ומאז ניתק קשר עם כל המשפחה, העניין הוא שיש איזה משרד עו"ד בתל-אביב ששולח לאמי מכתבים רשומים או עם שליח שאחי חייב כסף או שהוא מוזמן למשפט כזה או אחר , וזה הגיע למצב שאחת לכמה זמן מתקשר משהו בזהות בדויה או אמיתית כדי לאמת שאחי אכן לא גר אצל אמי, בפעם אחרונה התקשרו אלינו בטענה שהם מקבלים מכתבים מביטוח לאומי שזה לכשעצמו נשמע לי הזוי משהו כביכול מהמקום שהוא למד שם, והכי עצוב שהתקשרו לאמי ואמרו לה שאחי מאופשפז בשלוותה בית חולים לחולי נפש , כשאמי ביקשה לדעת איך זה יכול להיות הוא לא סבל מבעיות נפשיות היא אמרה לה ממשרד העו"ד שהיא תחזור אליה, בינתיים עשו לאמי רע , ביקשה שתפנה לרווחה וכך היא עשתה הם התקשרו והודיעו לה שהוא לא שם, לפחות אמי נרגעה מזה, ממש האמינה להם, איך אנשים יכולים להיות כל כך אכזרייים , וזה נורא, שאלה לי אל הרב, איך ניתן להפסיק את כל ההטרדות האלו, המשטרה לא מוכנה לעזור בעניין , ברווחה טוענים שאם הוא לא מעוניין בקשר להם אין מה לעשות, ולגבי המכתבים והטלפונים זה לא שייך להם, מה עושים?

תודה

תשובה

שלום וברכה
זה לא תחום שאני בקיא בו, ואני אנסה לעזור מעט.
באמת באמת קשה להבין כיצד אנשים עשויים להיות אכזריים. אני מניח שהם סוברים שאתם משתפים פעולה עם אח שלכם שאולי חייב להם כסף, אולם ההתנהגות שלהם מאוד לא ראויה.
אני לא מבין מפני מה לא ניתן להגיש תלונה במשטרה על הטרדות. עד שהמשטרה תתערב, בכל פעם שמתקשרים תאמרו להם כי באמת אין לכם קשר איתו, ולאט לאט אולי הם ייתייאשו.

כל טוב

כתבות נוספות