שאל את הרב

הורים בזוגיות

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 08/08/12 13:39 כ באב התשעב

שאלה

שלום,

אני יוצאת עם בחור 5 חודשים , קשר רציני שמוביל לחתונה.

קורה בזמן האחרון שיש ביננו הרבה ויכוחים על דברים ממש קטנים.. ובסופו של דבר אנחנו מתפייסים.

המקרה האחרון שקרה שהוא התבאס מזה שלא רציתי לבוא למסיבת גיוס של אח שלו (שהתקיים בבית לו עם כל המשפחה) כי לא רציתי להתערבב יותר מידי במשםחה שלו מכל מיני סיבות וגם יש לציין שבזמן האחרון יש להם הרבה אירועים קטנים שאני מוזמנת אליהם, אבל אני לא הולכת לכולם מסיבה פשוטה שלדעתי אנחנו עדיין לא נשואים ויותר מידי להדבק זה לא הכי טוב וכבר הטעם הטוב בהתלהבות יכל ללכת. אז המצאתי סיבה שלא תפגע בו ואמרתי שיש אצל סבתא שלי ארוחת ערב עם המשפחה המורחבת ואני לא אוכל להגיע. והוא לקח את זה מאד קשה כי הוא רצה שכולם יראו ויכירו אותי אבל אני לא חושבת שזה נחוץ (כמובן שאני לא מפרטת כמעט כלום אבל זה בכללי מה שקרה). במסיבת גיוס של אח שלו הוא לא היה איתם כי הוא היה נורא מבואס ויצא לדבר איתי בפלאפון. וזה הביא למצב שאמא שלו קצת כעסה, והוא סיפר לאבא שלו את כל מה שקרה... וזה לא ממש מצא חן בעיניי והסברתי לו למה.

אני רוצה לדעת רק אם אני חושבת נכון. שלא הייתי צריכה ללכת כדי לא להתערבב יותר מידי עם המשפחה כבר עכשיו , ללכת אליהם כל כך הרבה, לא להראות קצת שאני לא נדבקת אליו לכל הזמנה משפחתית ..אפילו קטנה.

אשמח לייעוץ.

תודה!

תשובה

ב"ה,

שלום וברכה,

סליחה על העיכוב בתשובה,

אני חושב שבהחלט זה לגיטמי לא ללכת לכל מפגש לפני החתונה,

כמובן אתם צריכים לדבר על כך באופן גלוי, ולומר את הנימוקים שלך, הוא לא חייב לקבל זאת אבל צריך להתרגל לחיות יחד גם כשיש חילוקי דעות.

בברכה,

דני ארגמן

כתבות נוספות