שאל את הרב

בני זוג

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 26/11/06 14:11 ה בכסלו התשסז

שאלה

יש לי חבר כבר שנה וחצי.שנינו בני 20.הוא מרגיש מוכן לנישואים ובטוח בבחירתו בי,ואילו אני-עדיין מתלבטת ומקשה ומחפשת כל הזמן הוכחות

שזה באמת הדבר הנכון ושנועדנו זה לזו.

ייתכן שאם עדיין לא הגעתי למסקנה ברורה(כבר שנה וחצי ביחד...) זה מעיד על כך שבעצם בתוך תוכי אני כבר יודעת שלא-או שעליי פשוט לחכות כמה שייקח עד שאגיע להבנה ברורה?כי הרי יש בו המון דברים שאני אוהבת ורוצה שיהיו בבעלי,ועל כן אני נשארת איתו...מה עליי לעשות?

שאלה נוספת:

אם יש ידיעה מראש שיהיה קושי או שלא תתאפשר כלל הבאת ילדים,האם יש לפסול את הזיווג ולהיפרד?

תודה רבה.

תשובה

שלום וברכה
את הפגישה הבאה אל תעשי אתו.
את הפגישה הבאה תעשי עם עצמך.
הסיבה להיסוסים שלך יכולה להיות מאוד רחבה. היא יכולה לנבוע כי את עצמך מפחדת בכלל מקבלת החלטות, ואין זה משנה מי יהיה הבחור – את תתלבטי, ואולי בסוף תישארי במקום הבטוח אבל לבד* היא יכולה לנבוע מהעובדה שלא ברור לך מה נדרש כדי להקים בית ביחד, ולא התברר לך כי עיקר העיקרים הוא האמון שביחד תעמדו בפני כל אתגר שתתקלו בו* היא יכולה לנבוע מהעובדה שהבחור באמת הוא לא זה שאת רוצה וכדו'. על כן, הטוב ביותר הוא שקודם כל יתברר לך מה קורה. לא נראה כי אחרי שנה וחצי דבר מה משמעותי יכול להשתנות ומידע חדש עליו יגיע אלייך. לעומת זאת, מידע חדש על עצמך יכול להגיע בפגישה הזו, וזה מה שכדאי לך לעשות. משם תצאי כנראה עם דבר מה יותר טוב.

לגבי השאלה השניה,
כתבי לי יותר בפרוטרוט על מה מדובר (זה תחום מקצועי שאני עוסק בו, ועל כן מבין את ההבטים הרפואיים השונים). מובן מאליו שדבר לא יתפרסם באתר.

כל טוב

כתבות נוספות