שאל את הרב

אני מנסה אני באמת מנסה .. אבל זה קשה ונהייה קשה יותר

הרב דני ארגמן הרב דני ארגמן 23/01/11 12:51 יח בשבט התשעא

שאלה

אני חוזרת בתשובה כבר שנה וחצי ... היום אני בת 16 ואני באה מבית חילוני .. חזרתי לבד כך שאין לי עם מי להתייעץ כמו שאתה מבין בחברת החילוניים בגיל שלי יש הרבה הכרויות מגיל צעיר כשהתחלתי ממש בשלבים הראשונים של החזרה (וכשלא ידעתי שאסור קשר בגיל צעיר גם אם זה יהיה עם שמירת נגיעה וייחוד והכל..) אני הכרתי מישהו נורא נורא נורא נורא נורא נורא נורא נחמד! יש לו נשמה גדולה הוא בא ממשפחה מסורתית אבל לצערי הוא לא שומר שבת כי הוא לא מבין.. הוא לא הכי מכיר בגדולה של השבת.. כבר יותר מ4 פעמים אני ביקשתי ממנו לנתק את הקשר בגלל שאני דתיה! שזהו שאני בחרתי את הדרך הזאת ואף אחד לא יכול לעצור אותי.. כי אני עם ה'! רק בדרך שלו ובגלל שהקשר הזה מרחיק אותי מה' אני רוצה, הנשמה שלי רוצה להתרחק מאותו בן אדם ביקשתי ממנו לנתק ותמיד חזרתי אליו.. אבל לפני חודש.. עשיתי את זה גמרתי את זה ה' נתן לי כוחות אבל נדמה לי כאילו עברו שנים קשה לי כל כך בלעדיו כבר חודש! הוא כועס עליי כי אני מבולבלת אני כל כך בעצב.. אין לי עם מי לדבר חוץ מה' אני מבקשת ממנו שיחזק אותי אבל זה עדיין קשה עליי .. אין לי מושג איך לעמוד בניסיון הזה אני יודעת שעוד כמה זמן אני ישבר ויחזור אליו והוא כמובן יבין כי הוא מתגעגע.. מה לעשות לאן ללכת איפה להתקדם .. קשה לי מודה..

מחילה על הזמן היקר שלך שיהיה לך שבוע טוב תודה רבה

תשובה

ב"ה

לשואלת שלום,
קבלת החלטה חשובה לנתק את הקשר איתו, אני מבין שקשה לך, כל אדם זקוק לקשר אישי קרוב, במיחד בגיל הזה ובמיוחד במצב שכל החברה שונה.

כדי שהחלטה שמקבלים גם תיושם צריך לקחת בחשבון מראש שיהיו מצבים קשים, לא לתת להם להפתיע אותנו ואף להיות מוכנים לקושי הזה ולחשוב מראש כיצד להתמודד עם הקושי הזה, בפרט שאת יודעת שאת עלולה שוב להגיע למצב שתתקשרי אליו.

יחד עם זאת את צריכה לדאוג לסביבה חברתית מתאימה לאופי שלך, וכן ליצור קשר עם חברות טובות, כשבונים מערכת יחסים טובה עם חברה זו הכנה מצויינת לחיים זוגיים בסופו של דבר כבל הוא גם החבר הכי קרוב.

בברכה,

דני ארגמן

052-7710491

כתבות נוספות