שאל את הרב

קריאה בקלפים

הרב אבנר פורת הרב אבנר פורת 04/02/20 00:08 ט בשבט התשפ

שאלה

שלום כבוד הרב. בתקופה האחרונה היו לי מריבות רבות עם אמא שלי, ובן זוגי נפרד ממני לאחר שנתיים וחצי של זוגיות. היום ברוך השם דברים הסתדרו, אני ובן זוגי חזרנו וכרגע אני מנסה לשקם את היחסים עם אמי. היא מאוד דואגת לי ומפחדת שאני לא מתנהלת נכון ולא יודעת מה אני עושה בנוגע לזוגיות שלי, ומאז שהוא חזר אליי היא לוחצת עליי ללכת לקוראת בקלפים כדי שתכוון אותי ותגיד לי אם אני בדרך נכונה ומה לעשות. אמא שלי היא אישה קשה מאוד והיא לא הייתה מרפה ממני עד שאלך, לכן אמרתי לה שבסדר והלכתי לקוראת בקלפים כדי לרצות אותה. אני מאוד מתחרטת שעשיתי את זה, כי מצד אחד היא באמת אמרה לי דברים נכונים על עצמי ועל כל מה שעברתי, אך מנגד היא אמרה לי דברים מאוד קשים על הזוגיות שלי. כי אני מרגישה שאני רוצה להתחתן עם בן זוגי, והיא אמרה לי שאין לזוגיות הזו עתיד ושאני צריכה לעזוב אותו כי לא יהיה לי טוב, ושחתונה לא תקרה בשלוש שנים הקרובות, ושאם אני אתחתן איתו אני אתגרש ממנו או אבגוד בו כי יימאס לי ממנו. היא אמרה שאני כל החיים אצטרך לתמוך בו כי הוא יקפוץ מעבודה לעבודה כל הזמן כי הוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו, ושהוא שיקר לי כל הזמן הזה בנוגע לזה שהוא לא מספר לאמא שלו מה קורה בינינו ובעצם הוא סיפר לה הכל. היא עירערה אותי מאוד ואני מרגישה צער עמוק שהלכתי אליה כי אני מפחדת שזו האמת כי היא אמרה במהלך המפגש המון דברים אמיתיים ונכונים שאף אחד לא יודע. אני לא יודעת מה לעשות. האם להאמין לדברים הללו ? האם להיפרד מבן הזוג שלי ? אשמח לכל עזרה ועצה.

תשובה

שלום

חס וחלילה.

כל מה שאותה אישה אמרה לך זה שקרים והבלים.

אין כזה דבר לקרוא בקלפים ולאישה הזאת אין שום כוחות.

זו עבודה בעיניים ורמאות.

הדברים הנכונים שהיא אמרה לך, זו טכניקה של אנשים מסוג מזה, שבדרכי ערמה וכישרון מצליחים לדעת דברים על אנשים, וכך הם מרשימים אותם.

אל תתייחסי בכלל לדבריה.

ככה לא מקבלים החלטות בחיים.

בן זוג בוחרים לפי אידיאלים משותפים, מידות טובות ובסיס לחיבור נפשי, כלומר שנעים וטוב ביחד. רק ככה.

תעבדי קשה על עצמך להתנקות מכל הרעל שהיא הכניסה לך כלפיו.

זו הוצאת שם רע כלפיו, חיבור להאמין למילה שלה.

ביחס לאמך - את צריכה להבהיר לה בכבוד רב אך בצורה ברורה, שאלו החיים שלך, ואת מקבלת את ההחלטה לגבי הבית שתבני. כמובן שטוב להתייעץ עם אמא ולשתף אותה, אך ההחלטה היא שלך.

מקווה שאני מספיק ברור ונחרץ

כל טוב ובהצלחה

כתבות נוספות