שאל את הרב

ללא נושא

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 26/08/06 19:46 ב באלול התשסו

שאלה

במהלך חיי קרו לי מס' מקרים ורציתי לדעת מה פירושם והיכן אוכל לקבל חומר כתוב בנושא.

בגיל שש , סיפרתי למשפחה כי הייתי פעם גדולה (היום אני מבינה שמדובר בגלגול קודם) ושאלתי כיצד הגענו לכאן? אמרתי שזה כמו קסם? לילות רבים הגיע ליד מיטתי דמות מפחידה שממש ראיתי (ידעתי כבר אז להבחין שלא היה זה דמיון) לילה אחד הדמות כמעט נגעה בי כשאימי הדליקה את האור שניה לפני שהדבר ארע.האם זה אומר שתקשרתי דווקא עם "רוחות רעות": מקרה נוסף שקרה הוא שלילה אחד במצב של בין ערנות לשינה בבגרותי ממש הרגשתי את האור שמדברים עליו. הייתי שם וכל התשובות פתאום נראו ברורות ופשוטות. כשירדתי הציקו לי ( אולי כי קיבלתי יותר מדיי אור) במקרה אחר חלמתי חלום שמקובל פירש כי ראיתי את אליהו הנביא בכבודו ובעצמו (למיטב זכרוני ראיתי קבצן זקן מאוד לבוש לבן ולהבדיל אלפי הבדלות גם כלב). אני מארגישה שנותנים לי המון רמזים מלמעלה אבל מלאה בשאלות. אשמח באם תוכלו להסביר לי את התופעות ואת סיבת הגעתן דווקא אליי . תודה רבה מראש

תשובה

שלום וברכה
לצערי הרב את תצטרכי להישאר עם החידה הזו כל ימייך.
אין אנו יכולים לדעת מה מחולל את התחושות האלה בתוכך, ובני אדם לא מסוגלים לדעת מה הרמזים האלה מבקשים לומר. יכול להיות שאם אותו רמז ישוב כמה פעמים הוא עצמו יפענח את עצמו.
מה אני מציע לך לעשות ?
להמשיך להיות קשובה לעצמך, ולנסות לומר לעצמך כי כשתחושי שוב את אותן תחושות תנסי לשאול את הזקן או את מי שמופיע מה הוא רוצה לומר לך וכדו', וכך אולי תקבלי פענוח עצמי משלך על מה שאת מרגישה.
היזהרי מאוד מאוד משרלנטים שיטענו שהם יודעים לפענח לך את הסודות.

כל טוב

כתבות נוספות