שאל את הרב

להבין מה התגלה אליי

הרב אבנר פורת הרב אבנר פורת 28/04/22 06:52 כז בניסן התשפב

שאלה

שלום כבוד הרב לפניי כחצי שנה חוויתי חוויה נורא מפחידה שלא מניחה לי אני תמיד נזכרת בה ומרגישה בסוג של טראומה אני ממש רוצה להבין מה חוויתי ואשמח לשמוע ממך על כך .אז ככה זה היה לילה ניסתי להרדם והרגשתי אי נוחות בחדר תחושת פחד איומה ביותר לא הצלחתי להבין למה חשוב לי לציין שהייתי ערה לחלוטין! פתאום אני רואה בכניסה של החדר שלי גלימה שחורה הצבע שלה היה שחור נורא כהה לא כמו שאנחנו רגילים לראות היא הייתה פתוחה וארוכה והיא ממש ריחפה למולי היא הייתה מפחידה נורא הרגשתי שללא מילים אנחנו מתקשרות אני והדמות הזו הרגשתי שהיא משדרת לי שהיא דמות רעה ושהיא מנסה להפחיד אותי והרגשתי שהיא באה לקחת אותי לא הצלחתי לזוז רק למצמץ היא התקרבה אל מול הפנים שלי במהירות במטרה להפחיד אותי התרחקה וצפה ככה מסביבי בחדר התחננתי ל ה' שתצא ותעלם והיא כל פעם התקרבה לכיוון הדלת וכשחשבתי שהיא עומדת ללכת היא שוב הגיעה אליי במהירות שיא אל מול הפנים שלי ואז הרגשתי שאני כבר באיזה שהוא שלב נחנקת מרוב פחד והיא הייתה ממול החלון בחדר ואז הסתובבה אל מולי בתנועה חדה ומתוך הגלימה פתאום התגלה גולגולת בצבע ירוק זוהר שהפה שלה נפתח ונסגר כמה פעמים לפי האנרגיות שתקשרנו הרגשתי שכיביחול היא צחקה ונהנתה מכך שאני מפוחדת למוות ואז אמרתי בתוך הלב "שמע ישראל ה אלוקנו ה אחד" והיא נעלמה והצלחתי להשתחרר מהקיפאון הייתי כמה שעות אחר כך בוכה בכי היסטרי הרגשתי שפשוט באו לקחת אותי לא רציתי להיכנס יותר לחדר שלי מרוב פחד ומאז קשה לי לכבות את האור אני ממש רוצה לדעת מה חוויתי מה ראיתי ולמה ואני אציין שהיה לי לפניי כמה שנים שיתוק שינה וראיתי בתיקרה של החדר רב עם זקן ארוך לבוש לבן מסתכל עליי מהתקרה של החדר אבל זה היה בתוך שיתוק שינה והמקרה של הגלימה הייתי ערה לחלוטין זה ממש מטריף את דעתי מאותו יום אני כל הזמן מוצאת את עצמי מחפשת תשובות למה חוויתי ולמה דווקא אני ומה זה בא ללמד אותי הלוואי שיהיה לך תשובה בשבילי כי זה ממש מוציא אותי מדעתי תודה רבה

תשובה

שלום

אני לא יודע לומר לך האם מה שראית היה איזשהו מסר או שזו הייתה סוג של הזיה, שיכולה להופיע גם במצב של ערות (למשל בתחום הדמדומים שלפני השינה).

אבל אני כן יודע לומר שני דברים:

א. שכאשר קורה לאדם אירוע מטלטל, הוא צריך לקחת את זה למקום של התעוררות והתקדמות רוחנית. כלומר, לחשוב במה הוא יכול להתקדם ולהתעלות בחייו.

זה לא אומר שאנחנו יודעים לפרש למה קורה כל דבר ולאיזו מטרה בדיוק, אבל אם אדם מוציא מתך האירוע שינויים חיוביים, אז זה הכיוון הנכון.

ב. מה שאסר שיקרה זה שהאירוע הזה יהרוס לך את החיים ויפגע באיכותם. לכן אני חושב שממש נצרך להגיע למישהו מקצועי מתחום הטיפול הרגשי, שיסייע לעבד, להתמודד ולעכל את כל ההשלכות של מה שעברת. זה ממש ממש חשוב.

בהצלחה רבה (ומוזמנת בשמחה לכתוב שוב)

כתבות נוספות