שאל את הרב

הבונים החופשיים והאלומנטי

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 04/06/19 14:06 א בסיון התשעט

שאלה

״הבונים החופשיים״

שלום כבוד הרב,

רציתי לדעת כיצד להתייחס לארגון הסתרים של ״הבונים החופשיים״ אשר נשלט על ידי ״האלומינטי״?

ישנם הוכחות רבות שנחשפות כיום בזכות עולם המדיה שארגון ״הבונים החופשיים״ מכנה עצמו כבוני המגדל - מגדל בבל (mason - מסתת לבנים). למרות שארגון זה טוען שהינו עוסק רק בצדק חברתי, שיוויון ואינו דתי, כבר בדרגות הראשונות מלמדים שהם מאמינים במקדש שלמה. מדרגה 11 הם כבר מאמינים ביש״ו ומתחילים להיחשף לכישופים קלים. מי שמגיע לדרגה 32 מלמדים אותו שבעצם הארגון הם ממשיכיו של נמרוד ובוני מגדל בבל אשר מאמינים בס.מ. שהוא אל האור חס וחלילה ושהקב״ה הוא אל החושך חס וחלילה. בדרגה 33 הופכים למאסטרים וישנם עדויות לכישופים של הקרבת עז ושתיית דמה ובכך מקבלים כוח מהס.מ.. הם טוענים שדרגה 33 היא הגבוהה ביותר (למרות שיש יותר) ונחשף שאלו הם מכשפים שעוסקים בכאלו וכאלו כשפים. מתוך מקורות פנימיים שחשף דוק מרקיז על ״האלומינטי״, אשר הוא דור שביעי בכת הזו ועזב אותה בגיל 22, הוא טוען ש״האלומינטי״ השתלטו על ״הבונים החופשיים״. כשהוא היה בתוך הכת הוא היה עוסק בכשפים מתקדמים מאוד של ‏העלאה באוב ממש והקרבות אדם לס.מ. ועוד כשפים כאלו ואחרים. הוא טוען כי הם הרבה מעל הדרגות הרגילות של ״הבונים החופשיים״ וכי דרגה 33 ומעלה הם מכשפים מתקדמים.

ישנו ראיון של William Schnoebelen ביוטיוב אשר הוא חושף שהוא הגיע לדרגה 90 ובנוסף לכשפים המתקדמים שעסק בהם, הוא טוען שהיה חלק מטקסים של גילויי עריות וקורבנות אדם אצל ״הבונים החופשיים״ הנשלטים על ידי ״האלומינטי״ לטענתו.

ישנם רבנים חרדים רבים שיוצאים בשצף קצף כנגד הארגון הנ״ל ואומרים שהם עוסקים בדרגות הגבוהות ביותר של עבודה זרה. אפילו רבי נחמן מברסלב יוצא נגדם ואומר בעצמו שעל פי הזוהר הקדוש הם בוני המגדל - ״הבה נבנה לנו עיר. ועל כל אלו הבתי כנסיות לרעה נאמר מה שכתוב בזוהר הקדוש (בראשית דף כח:) שהם בכלל בוני המגדל, כי כל בוני המגדל היו כופרים באמונת חדוש העולם שמשם היו כל טעיותיהם (אשר גם עתה כל הכופרים הגדולים נקראים על שמם מ״פ כידוע (freemasons)).

מדוע רבנים בציבור הדתי אינם יוצאים נגדם?

תשובה

שלום

הנכרים טועים ותועים במבוכה, עד שיאיר אור ד' בישראל במקדש ומלכות.

מה לישראל עם חכם ונבון, עם מבוכות הנכרים. לנו יש תורה, ופירושה, ורק על ידן יתוקן העולם ויתעלה עד השראת שכינה, ואז ישמחו וירננו לאומים, רק מתוך הכרת אלהי האמת שבחר בנו.

לפיכך למעשה- להתרחק מאד מכל דבר רוחני מוסרי שאינו נובע מתורת ד', ובכללן קבוצות אלו.

חכמה (חול) בגויים תאמין, תורה (מוסר) בגויים אל תאמין. הקבוצות עליהם כתבת אינן עוסקות רק בחולין כמתמטיקה ופיסיקה, אלא גם ובעיקר בתורת המוסר והרוח.

כל טוב

כתבות נוספות