קייט מוארת ומנצנצת - כך תנצנצי גם את לאור הנרות

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים. היום במדור - כך תנצנצו לאור הנרות

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 26/12/19 08:00 כח בכסלו התשפ

קייט מוארת ומנצנצת - כך תנצנצי גם את לאור הנרות
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

חנוכה הוא חג האורים, התגברות האור על החושך, יש הרבה דרכים להוסיף אור, אחת מהן היא הנצנצים והיהלומים אותן הדוכסיות מאוד אוהבות לענוד וללבוש בצורות שונות, אז לכבוד חנוכה מגוון דרכים לנצנץ ולהאיר:
  
הדרך הקלה ביותר להוסיף נצנוץ בשעות היום היא בעזרת סיכות דש. סיכת דש קטנה ומנצנצת היא נגיעה של אלגנטיות כמעט בלתי מורגשת, ויכולה לשדרג כל מראה- על חולצה, סוודר, צעיף, שמלה ואפילו מעיל. 


דרך נוספת ללבוש נצנצים בשעות היום, היא ללבוש בד שארוג בו חוט מנצנץ. קייט אוהבת ללבוש בדי טוויד, שלתוכם ארוגים חוטי כסף או זהב. כשהיא עומדת באור, החליפות והמעילים שלה מנצנצים בצורה עדינה. הנצנוץ מוסיף אך לא מסיט את תשומת הלב, כך שנוצר איזון בתוך המראה הכולל והוא נשאר מתאים לשעות היום.


/>  

במקרים אחרים, קייט לובשת, גם בשעות היום, מעילים ושמלות שמעוטרים בנצנצים או קריסטלים. כמו בטוויד הארוג, הנצנצים עם המעיל לא גונבים את ההצגה אלא משדרגים את ההופעה ומסייעים לה לבלוט בקהל. המראה נשאר מתאים לשעות היום, בהתאם לאירוע אליו היא יוצאת. 


/>  

בעוד שבשעות היום, הנצנצים מגיעים בנגיעות, בשעות הערב יש מנעד משחק הרבה יותר גדול, שמתחיל באביזרים ומסתיים בנצנצים מכף רגל ועד ראש. 
הדרך העדינה ביותר לנצנץ בערב, היא בנעליים דווקא. בשמלה ארוכה, הן לא נראות כל הזמן, כך שניתן להיות עם ולהרגיש בלי.



קייט אוהבת ללבוש שמלות ערב ממשי או שיפון, ולהוסיף להם אביזרים מנצנצים; חגורות מעוטרות קריסטלים, נעליים ותיקי קלאץ׳. האביזרים מוסיפים למראה, אך לא מאפילים על השמלות החלקות ועל התכשיטים שהיא עונדת, וכך המראה הכולל נשאר מאוזן.
 כאשר קייט משתמשת באביזרים מנצנצים, בדרך כלל היא משאירה את הצוואר ריק מתכשיטים, כך שלא יווצר עומס באיזור מרכז הגוף, ועונדת צמידים ועגילים שמשלימים את המראה באיזורים הרחוקים.


/>  

קייט הוסיפה חגורה מעוטרת קריסטלים גם לשמלת הכלה השנייה שלה, שעיצבה עבורה שרה ברטון לאלכסנדר מקווין. השמלה היפהפיה עשויה משי מבריק, והחגורה מוסיפה בדיוק את הנגיעה הסופית הנדרשת להשלמת המראה.


/>  

לעתים, קייט בוחרת לעטר את השמלות בקריסטלים, שנתפרים אל השמלה ומשמשים כתכשיט ואלמנט מרכזי בעיצוב. שאר השמלה, כמו גם יתר האביזרים, בדרך כלל חלקים, כך שהחלק המעוטר הוא מרכז המראה. 



במקרים אחרים, הבדים מעוטרים ונרקמים בפאייטים ונצנצים, שמעשירים את השמלות ומוסיפים להן מרקם. פעמים רבות, אלה שמלות שנלבשות לאירועים חגיגיים במיוחד, שבהן קייט עונדת טיארה. השמלות המנצנצות משלימות את המראה, ומאזנות בין היהלומים והלבוש, למראה כולל מלכותי ועשיר. 


/>  

ולבסוף, ישנם מקרים שבהם קייט פשוט הולכת על זה, ובוחרת מראה מנצנץ מכף רגל ועד ראש. 


/>


שיהיה חנוכה מואר, מנצנץ, ומלא שמחות וניסים.
 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.