קייט ומייגן בריב מתוקשר - הקרע בין הדוכסיות במבט אופנתי

כשהיו קטנים הנסיכים ויליאם והארי היו קרובים וצמודים תמיד, כשהצטרפה קייט למשפחה הם נהיו שלישיה בלתי נפרדת ומאז הצטרפה מייגן והפכו לרביעיה נוצרו מריבות ותככים בין הזוגות וריב מתוקשר שהתפרסם השבוע. כל ההבדלים האופנתיים בין הדוכסיות

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 24/10/19 15:44 כה בתשרי התשפ

קייט ומייגן בריב מתוקשר - הקרע בין הדוכסיות במבט אופנתי
צילום: shutterstock

מאז שהיו ילדים, הנסיכים ויליאם והארי היו בלתי נפרדים. הקשר ביניהם, שהיה חזק ממילא, התחזק עוד יותר עם הגירושין המתוקשרים של הוריהם, צ׳ארלס ודיאנה, ועם מותה המצער של דיאנה בתאונה.  

כשקייט הצטרפה למשפחה, הארי קיבל אותה כאחות, והשלושה הפכו לבלתי נפרדים. הם גרו בדירות סמוכות, בעלות דלת מקשרת, בארמון קנסינגטון, שם גם ניהלו את עבודות הצדקה שלהם במשרד משותף. הם הקימו קרן משותפת לשלושתם, ובחרו מטרות וארגונים משותפים לייצוג. במקרים רבים הם ייצגו את הממלכה יחד באירועים שונים. 

/>
/>
/>
/>


ב-2017, כאשר מייגן והארי התארסו, הרביעיה הושלמה. ויליאם וקייט שמחו לקבל אותה למשפחה, והעיתונות, מתרגשת עם הנסיך הג׳ינג׳י, כינתה אותם ״הרביעיה המופלאה״.  היציאה המשותפת הראשונה שלהם הייתה בחג המולד של 2017. 

קייט, שהייתה בהיריון מתקדם, בחרה במעיל משובץ ואביזרים שחורים. מייגן, לעומת זאת, בחרה במראה מונוכרומטי, כלומר מכף רגל ועד ראש בצבע קרמל. ההופעה המשותפת הבאה של הארבעה הייתה חודשיים לאחר מכן, במפגש שנתי ראשון של הקרן המלכותית. 

מייגן וקייט שתיהן התאימו את הצבעים זו עם זו, ועם הרקע הכחול. כמו בפעם הקודמת, אפשר לראות את הבדלי הסגנונות. קייט בשמלה קלאסית בצבע סגול, מייגן בגזרת מעיל אופנתית בכחול כהה. 

כאשר מייגן והארי התחתנו, במאי 2018, קייט, שלושה שבועות לאחר לידתו של הנסיך לואי, וידאה שהיא לא תמשוך את תשומת הלב מהכלה, ובחרה ללבוש דגם זהה לשמלה של אלכסנדר מקווין, שהיא לבשה להטבלה של הנסיכה שארלוט, בצבע צהוב בהיר. כך היא כיבדה את החתונה בשמלה חדשה, אבל התחושה הייתה של משהו שכבר נראה קודם. 


שארלוט הייתה השושבינה בחתונה. 


הרביעיה המופלאה חזרה כדי להשתתף בטקס לציון מאה שנים להקמתו של חיל האוויר הבריטי.
 

קייט, בחופשת לידה, לבשה את הגרסה השלישית לשמלת ההטבלה של שארלוט, הפעם בתכלת.
מייגן לבשה שמלה בכחול- נייבי של דיור, ובעיניי זו אחת השמלות הכי יפות שלה אי פעם. שתיהן לובשות גזרות קלאסיות וכל אחת נאמנה למראה שלה. קייט בצבע בוהק יותר, מייגן בכהה. 

גם בטקס לציון יום הזכרון לחללי הצבא הבריטי, המראה של שתיהן רציני, אך בגרסאות שונות. 


קייט לבשה מעיל בגזרה צבאית של קתרין ווקר. הגזרה הצבאית היא אחת החביבות עליה ומתאימה למבנה הגוף, והיא מאוד אוהבת את קשתות הראש בסגנון שנות ה-40׳. מייגן לבשה שמלת מעיל עם צווארון סירה, שני אלמנטים שהפכו מזוהים איתה. שוב בחג המולד, של 2018, שתי הגיסות בחרו ללבוש את הסגנונות המזוהים שלהן. 

מייגן במראה מונוכרומטי, כחול כהה מכף רגל ועד ראש. קייט גם היא בחרה במראה מונוכרומטי, בגוון יין, עם קשת בסגנון שנות ה-40׳. 

שתי הנשים חובבות טניס. קייט היא יושבת ראש ארגון הטניס הבריטי, ומייגן היא חברתה הטובה של הטניסאית סרינה ויליאמס. שתיהן יצאו יחד לגמר הנשים בוימבלדון בשנה שעברה. 

ההבדל בחוש האופנתי בולט כאן. קייט אוהבת שמלות והדפסים, מייגן מעדיפה קריצה לסגנון הגברי.  שתיהן יצאו שוב לגמר הנשים השנה. 

קייט בשמלה ירוקה, ומייגן בחולצת כפתורים גברית וחצאית. 
בחורף 2018, השתתפה הרביעיה בטקס בכנסיית וסטמינסטר. 

מייגן, בהיריון מתקדם, בחרה שמלה מודפסת, מעיל תואם וכובע בסגנון שנות ה-60, שלדעתי לא ככ מחמיא לה. קייט נותרה נאמנה למראה הצבאי. 

בשנה החולפת נפוצו שמועות על ריב בין הזוגות. מייגן והארי עזבו את ארמון קנסינגטון ועברו לוינדזור. המשרד המשותף פורק, וכעת מייגן והארי עובדים מארמון באקינגהם. ולבסוף, ולמגינת לבו של העולם, הקרן המשותפת פורקה. ואף על פי כן, השמועה על הריב נותרה בגדר שמועה. 

השבוע, בצעד נדיר וחריג במשפחה המלכותית, הארי ומייגן פרסמו סרט דוקומנטרי על מסעם באפריקה בחודש שעבר. במהלך הסרט, הארי התוודה מול המצלמה, ומול כל העולם, שאכן ויליאם והוא בריב. 

לא נותר אלא לקוות שהאחים ישלימו ביניהם, ונחזור לראות תמונות משפחתיות שמחות. 


יום הולדת לצ׳ארלס 


הטבלה של לואי

 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.