שלא תפספסו

אוזני המן בטעמים לפורים, משחת שיניים לילדים, בייגלה לנשנושים וזמירונים לשבת.

חדשות כיפה עדי מאמו 06/02/14 12:57 ו באדר א'

שלא תפספסו
אילוסטרציה : AnyaLogic-cc-by, צילום: אילוסטרציה : AnyaLogic-cc-by

מתכוננים לפורים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים להפליא במגוון טעמים: אוזני המן במילוי שוקולד, פרג ותמרים.
אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני ההמן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. אוזני המן משווקים באריזת 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה ושומרת על טריות העוגיות לאורך זמן ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

במילוי שוקולד, פרד ותמרים (צילום: יחצ, ארי אביץ)

משחת שיניים לילדים

חברת התרופות 'כצט' מרחיבה את סדרת השיניים הלו קיטי ומשיקה את משחת השיניים "הלו קיטי ג'וניור", משחה לניקוי עדין בכשרות מהודרת, אשר פותחה במיוחד לילדים בוגרים בגילאי 6 ומעלה. משחת השיניים הינה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.
המשחה בטעם מנטה מעודן ללא סוכר, מכילה פלואוריד המונעת עששת במינון המותאם לגיל הצעיר, ומסייעת לניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן. טעם המנטה המעודן והעיצוב החדשני הותאמו במיוחד לקהל יעד של ילדים בוגרים יותר.
עם משחת השיניים 'הלו קיטי' בכשרות בד"ץ העדה החרדית גם הילדים הסרבנים יצחצחו שיניים בחדווה וישמרו על בריאות השן.

(צילום: יחצ, אפרת אשל)

זמירונים חדשים למשפחה

כל משפחה יהודית, כבר ראתה את כל סוגי הזמירונים לשבת. כל הנוסחים, כל הצבעים, כל המרקמים, לכל העדות בכל הפורמטים האפשריים. האם נושא הזמירונים לשבת הגיע למיצוי? לא אם שואלים את חברת שמחונים, החברה למזכרות ייחודיות לאירועים.
החברה מרחיבה את קולקציית המזכרות לאירועים, ומציגה מזכרת ייחודית בכמה רמות מעל כולם.
אל סדרת הזמירות לשבת והברכונים מצטרפים דגמים חדשים וייחודיים של זמירות לשבת בעיצוב יוקרתי וחדשני בגוון חגיגי, בעיצוב מוקפד ונקי ובעיטור צבעוני ועז ומיוחד. חוברות הזמירות המרהיבות הופקו בגודל ובצורה בלתי שגרתיים בעליל, כמו"כ, על עטיפה הקדמית הושאר מקום מיוחד להטבעת הקדשה אישית, מה שיותיר לאורחים שלכם זיכרון נפלא וקסום מהאירוע שלכם.
כאמור, הדגמים החדשים מגיעים בצבע לבן מטאלי בעיצוב יוקרתי עם עיטורים בצבעים מרהיבים ובשני עיצובים: דגם שער מלכותי ודגם פרחים צבעוני.

חברת "הדר" משיקה "הבייגלה"

לאחר ניסיונות רבים למציאת השיטה המוצלחת ביותר לייצור אחד מהחטיפים האהובים בישראל, חברת "הדר" משיקה חטיף בייגלה בטעם משופר בשני טעמים קלאסיים: "הבייגלה" בתוספת מלח, "הבייגלה" בתוספת שומשום.
חברת "הדר", המתמחה בייצור קרקרים, ביסקוויטים, עוגיות ועוד, חוזרת אל מסורת אפיית הבייגלה בשיטה האירופית של פעם, תוך הקפדה על אפייה איכותית של כל בייגלה ובייגלה והתוצאה: בייגלה שחומים, קריספיים וטעימים.
בהתאם לאידיאולוגיה ומסורת החברה, גם מוצרי "הבייגלה" מציעים לצרכנים אלטרנטיבה טעימה ואיכותית במחירים משתלמים והוגנים.
כשרות: בד"ץ.