שימי מטפחת וכדאי שזה גם יהיה נכון

לטיב הבד של המטפחת יש חשיבות וגם למבנה הפנים שלכן. סטודיו ריצל עם טיפים ללובשות המטפחת

חדשות כיפה שירה רביד בשיתוף סטודיו ריצל 13/03/16 15:39 ג באדר ב'

שימי מטפחת וכדאי שזה גם יהיה נכון
shutterstock, צילום: shutterstock

כידוע עניין כיסוי הראש לעיתים נתפס כחובה אך היום עם מגמות האופנה המשתנות ובאות עלינו עניין כיסוי הראש מהווה חוויה מעצימה בפני עצמה. כשם שבחורה נהנית מרכישת בגד חדש כך גם מטפחת חדשה יכולה לגרום הנאה וסיפוק.

כיסויי הראש היווה ועדיין מהווה כיום פריט חיוני בהרכבת הלבוש . כיסויי הראש משדר אצילות ואלגנטיות דוגמא לכך אפשר לראות אצל נשות נשיאים . נשות חצר המלוכה , מלכת אנגליה שבכל מעמד דואגת לכסות את ראשה בכיסויי ראש אחר שמשווה לה מראה יוקרתי, וכן אצל נשים עממיות ונשות קריירה ברחבי העולם.

כל כלה חדשה מאכלסת בארונה סט בגדים חדשים ויש צורך להתאים להם את כיסוי הראש . היום יש אפשרות לבנות הופעה שלימה על בסיס כיסוי שמספק את מירב ההשראה. הרעיון מבוסס על טרנדיות משתנה מעיצוב לעיצוב כל אחת יכולה לקנות מטפחת שהיא ייחודית רק עבורה יש מגוון מאוד גדול של דוגמאות שמשתנות על בסיס החגים ועונות השנה המשתנות וכמובן לפי תקופות האירועים שפוקדות אותנו.

אז כמה טיפים על המטפחת:

* כיום שמים דגש רב על בחירת טיב הבד והמרקם חשוב מאוד שהמטפחת תכיל בהרכבה בד כותנה שמעלותיו ידועות במיוחד באקלים הישראלי כמו"כ יש צורך לשים לב לשלב לייקרה שנותנת לבד מרקם אלסטי שמונח על הראש בצורה נוחה יותר ,צריך שהבדים יהיו אוורירים ונוחים לקשירה , חשוב להקפיד שהבדים יהיו אמידים מספיק מול השמש הקופחת כך שלא ידהו לאחר מספר לבישות או כביסות.

* לגבי טיב התפירה חשוב שהעבודה תהייה מקצועית ולא מרושלת עם גימורים יפים ואמידים מטפחת מושקעת משדרת מראה עשיר ואלגנטי יותר.

* חשוב להקפיד להתאים את המטפחת למבנה הפנים לא כל מטפחת מתאימה לכל אישה וכאן נכנסת לתמונה הקשירה שלה יש מקום חשוב לכשעצמו .

* חשוב לדעת להתאים את סגנון הקשירה למבנה הפנים של האישה .לנשים בעלות מבנה פנים עגול מומלץ לקשור קשירה גבוהה יותר יש שיפרשו זאת לטורבן התופס תאוצה בזמן האחרון הוא משווה אשלייה של עצמות לחיים ועושה חסד עם פנייך.

* לאלה המכסות חצי ראש, לא תמיד מתאים להניח את המטפחת על גבי כל המצח אלא לפעמים כדאי לגלות ממנו מעט על מנת שלא ליצור מראה של פנים קטנות.

* נשים בעלות שיער חלק מומלץ לשים בסיס כותנה מתחת למטפחת המעוצבת על מנת ליצור אחיזה טובה יותר של המטפחת על הראש או וזה הטרנד הרווח בקרב הנשים המכסות את ראשן ניתן לשים בובו שהוא עשוי כותנה עם סרט קטיפה מקדימה לאחיזה מירבית, היום ישנם סוגי נפחים שונים חשוב לבחור בנפח הנכון והאחיד כזה שלא יתפרק לאחר מספר לבישות כמו כן בדקי את סרט הקטיפה שהינו איכותי ולא מתפורר גם לא כשאת מזיעה .

טיפ זה תקף גם לגבי האקלים הישראלי החם והלח שלא עושה חסד עם המטפחת המעוצבת כדאי לשים בסיס על מנת לשמור על תוחלת החיים של המטפחת כך שתישמר נקייה וטובה יותר. כנ"ל לגבי שיער רטוב.

* בעניין הסטיילינג המטפחת מהווה אקסוסוריז בפני עצמה היא מעוצבת ונותנת את הנופך שלה ליצירת ההופעה המושלמת ועל כן מומלץ שלא להכביר ביותר מידי אביזרים נלווים ולהישאר מתונים כך שלא יווצר ניגוד.

* מינון נכון היא מילת המפתח - אם תשכילי לעשות שילובים נכונים ולא תפחדי משילובי טקסטורות יצא לך מראה נכון אופנתי ומחמיא!!

הטיפים באדיבות סטודיו רייצל, רחוב יפו 220 קומה א'