קאמפ ללימוד אנגלית לציבור הדתי

קאמפ ישראלי ללימוד אנגלית יפתח בקיץ הקרוב לציבור הדתי. הקאמפ מציע חוומחפשים לשפר לילדים את האנגלית, לתת להם לבלות בחופש וגם מקום דתי? קאמפ ישראלי ללימוד אנגלית ינסה לתת לכם את המענהית לימוד אנגלית יחודית ואטרקציות קיציות מסביב לשעון

חדשות כיפה שירה רביד 22/06/14 12:05 כד בסיון התשעד

קאמפ ללימוד אנגלית לציבור הדתי
יחצ,חנן נחמני, צילום: יחצ,חנן נחמני

לראשונה בישראל מוצע לציבור הדתי קאמפ יחודי ללימוד אנגלית לבנים ובנות, בוגרי כיתות ו'-י'. הקאמפ מציע חווית לימוד אנגלית המבוססת על שיטת לימוד שפותחה עבור הקאמפ וכן על פעילות חווייתית ברמה גבוהה - סביב השעון. הקאמפ ימשך עשרה ימים ויתקיים בכפר הנוער "נווה מיכאל" בפרדס חנה, בתנאי פנימיה מלאים.

גב' רחל לוין- ברגד, העוסקת בקשרי חוץ ומרכזת את התוכנית מסבירה " אנחנו מעניקים חוויה יוצאת דופן לחניכים והחניכות. החוויה מורכבת משני חלקים: בבוקר אנחנו לומדים אנגלית בכיף בשיטה הנקראת REL ( Rapid English Learning ). הלימוד בשיטה הזו מרחיב את אוצר המילים ומתקיים במקביל לשיחה באנגלית לאורך כל שעות היום והלילה עם המדריכים והמדריכות. החלק השני של הקאמפ הוא חוויה קייצית המכילה תחרותCOLOR WAR לאורך כל הקאמפ, שייט קאייקים, בילוי בלונה פארק, טיולי אופניים, ביקור במכון כושר ובריכת שחייה, פעילות בבסיס צה"ל ועוד. אנחנו מציעים לחניכים והחניכות לו"ז פעיל החל משמונה בבוקר עד אחת עשרה בלילה !".

פעילות עד 11 בלילה(צילום: יחצ,חנן נחמני)

כפר הנוער בתוכו יפעל הקאמפ הוא כפר הנוער "נווה מיכאל" - כפר מטופח עם מדשאות גדולות ושטחים פתוחים לרווחת החניכים התנאים העלות הנמוכה יחסית של הקאמפ (3800₪ לחניכ/ה) מאפשרת למשפחה לשלוח מספר ילדים לקאמפ בלי צורך להכנס להתחייבויות גדולות מדי.

הקאמפ קיבל את כל אישורי משרד החינוך וממוקם בכפר נוער המאובטח 24 שעות ביממה.