סניף חדש לרשת "יש"

רשת "יש" מביאה את בשורת הצרכנות לדרום וחונכת סניף חדש באשדוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/12 11:07 יג באדר התשעב

סניף חדש לרשת "יש"
יחצ, צילום: יחצ

רשת "יש" פתחה בשבוע שעבר סניף חדש באשדוד,במטרה להביא את בשורת הצרכנות גם לתושבי הדרום. הסניף הישן, שהיה ממוקם באזור התעשייה בפאתי העיר, הוסב למרכז לוגיסטי של הרשת אשר ישרת כמחסן אספקה של כל סניפי הרשת בדרום הארץ. הסבת הסניף נעשתה בשל הקושי הרב של הלקוחות להגיע לסניף באוטובוסים או במוניות, אי לכך הוחלט בהנהלת הרשת לפתוח סניף חדש ומרווח במרכז העיר.

במעמד הפתיחה המרגש לקח חלק גם רב העיר, הרב חיים פינטו, שהתכבד בקביעת המזוזה לצד חברי הנהלת הרשת. במהלך הטקס הכריזו חברי ההנהלה כי בכוונתם לפתוח סניף נוסף חדש ומרווח ברובע ח', כשכבר בחודשים הקרובים יעלו הטרקטורים ובתוך שנה וחצי יוקם הסניף החדש בע"ה.

איצ'ה וולקין, מנכ"ל רשת 'יש', ציין כי "מגמת ההתרחבות של רשת 'יש' תופסת תאוצה מתוך הבנה שיותר ויותר אנשים מבינים שרשת 'יש' היא הזולה ביותר למשפחות ברוכות ילדים. מידי יום אנו עושים כל מאמץ על מנת להוזיל עוד ועוד את עלויות מוצרי המזון ובכך לאפשר מבצעים טובים יותר, מחירים זולים יותר, והטבות זולות יותר עבור מחזיקי כרטיס אשראי 'יש', בימים אלו אנו פותחים סניף נוסף באשדוד שמטרתו להביא את בשורת המחירים הזולים ולהנגיש את הסניף לתושבי העיר הדרומית. אנו מזמינים את כלל התושבים לבוא לסניף ולהתרשם ממהפכת המחירים."

(צילום: יחצ)