מרכז אקדמי לב- מקום ראשון בבחינות ללשכת רואי החשבון

המרכז האקדמי לב במקום הראשון בארץ בבחירות ההסמכה ללשכת רואי החשבון בישראל. שר החינוך בנט: "המרכז האקדמי לב מוכיח שהוא שנמצא בשורה הראשונה של המוסדות האקדמיים בישראל"

חדשות כיפה 21/04/16 15:46 יג בניסן התשעו

מרכז אקדמי לב- מקום ראשון בבחינות ללשכת רואי החשבון
יחצ, צילום: יחצ

הסטודנטים והסטודנטיות לראיית חשבון של המרכז האקדמי קטפו את צמרת הטבלה בארץ בבחינות ללימודי ראיית חשבון: ב"חשבונאות פיננסית מתקדמת" וב"ביקורת חשבונות ובעיות ביקורת מיוחדות". לאחרונה פורסמו הנתונים הרשמיים של בחינות ההסמכה בחשבונאות פיננסית ואליהם מצטרפים תוצאות המבחן ב"ביקורת חשבונות" ללימודי ראיית חשבון של מועצת רואי החשבון בישראל. את ההישג המרשים ביותר רשם המרכז האקדמי לב שקטף את המקום הראשון בארץ בבחינה בחשבונאות פיננסית עם 91.5% הצלחה ואת המקום השני בארץ במבחן בביקורת חשבונות עם 81.9% הצלחה, ובכך עקף המרכז את כלל האוניברסיטאות בישראל והעפיל למקום הראשון בחשבונאות בפיננסית ולמקום השני בביקורת.

לשם השוואה, הממוצע הארצי בבחינה בחשבונאות פיננסית בכל רחבי הארץ עמד על 69.79% אחוזי הצלחה. בהשוואה ארצית, הגיע המרכז האקדמי לב למקום ראשון בארץ (91.5% הצלחה), יחד עם המרכז הבינתחומי בהרצליה, כאמור לפני כלל האוניברסיטאות והמכללות השונות.

שתי הבחינות נחשבות קשות ביותר בתחום לימודי ראיית חשבון והשנה גם עלתה הבחינה בחשבונאות פיננסית לכותרות עקב תלונות כי המבחנים הפעם היו קשים במיוחד. למרות זאת, הוכיחו הסטודנטים של המרכז האקדמי לב את יכולתיהם הגבוהות והצליחו בצורה מרשימה.

שר החינוך נפתלי בנט בירך על ההישג המיוחד של המרכז האקדמי לב: "המרכז האקדמי לב מוכיח שהוא נמצא בשורה הראשונה של המוסדות האקדמיים בישראל. מצוינות והצלחה מגיעים מתוך עבודה קשה, התמדה והשקעה בלימודים. מדינת ישראל צריכה את בני ובנות הציונות הדתית ממשיכים להוביל ולהצעיד קדימה את הדורות הבאים ואת המדינה".

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק מברך על ההישג הארצי המרשים של הסטודנטים והסטודנטיות: "תכנית הלימודים הייחודית שבנינו כוללת מתן דגש רב על חיבור החומר הלימודי לאופן יישומו בפרקטיקה ולנעשה בשוק. הציבור הדתי מוכיח את עצמו ככח משמעותי ואיכותי במדינת ישראל. אנו בטוחים כי הסטודנטים והסטודנטיות שלנו יצליחו במקומות העבודה החדשים ויקדשו שם שמים".

דיקאן הפקולטה לניהול פרופ' הרצל פטל ציין בסיפוק כי "הצלחת תלמידינו בשתי הבחינות מבססת את מעמדנו כמוסד אקדמי ומקצועי מיטבי בתחום החשבונאות, הביקורת ומערכות המידע. ההצלחה בבחינות ההסמכה הכלל ארציות מעידות כי אנו עושים כל אשר לאל ידינו כדי שתלמידנו יהיו בין התלמידים המובילים בתחומים אלה בארץ".