מה כשר? אפליקציה חדשה תאפשר לכם למצוא עסקים כשרים ב- WAZE

אפליקציה חדשה בשם 'מה כשר' מאפשרת לכם למצוא מסעדות באמצעות waze, לסנן מסעדות על פי סוג כשרות ויציאת קשר דרך האפליקציה עם משגיח בית העסק

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/08/14 13:29 יא באב התשעד

מה כשר? אפליקציה חדשה תאפשר לכם למצוא עסקים כשרים ב- WAZE
מה כשר, צילום: מה כשר

כל דתי מכיר את הבעיה הבאה: הוא רוצה לצאת לבלות, מסתובב בעיר במשך שעות, ומנסה להציץ ולגלות האם תעודת הכשרות היא שתלויה על הקיר. לבסוף הוא מתאכזב ומגלה שמדובר בסך הכל בפוסטר של רכב.

אפליקציית 'מה כשר' מתיימרת להקל על הדתיים באשר הם בכל הקשור לכשרות. באפליקציה החדשה הוזנו כ- 10,000 עסקים כשרים בישראל, כשרשימת העסקים מתעדכנת בשיתוף עם המועצות הדתיות ומנהלי הכשרות בערים השונות. כשתמצאו מסעדה אליה אתם רוצים להגיע, תוכלו לנווט עד המקום באמצעות אפליקציית waze. בנוסף מאפשרים באפליקציה לסנן מסעדות ובתי עסק על פי סוג הכשרות: רבנות, בית יוסף, הרב מחפוד, בד"צ ועוד. עוד מאפשרת האפליקציה ליצור קשר עם משגיח בית העסק לשאלות נוספות ולכתיבת חוות דעת.

(צילום: מה כשר)

"לאור העובדה כי אין שום גורם מרכזי במדינה שנמצאים ברשותו עסקים כשרים במאגר ארצי, חברת 'מה כשר' החליטה לרכז את כל העסקים הכשרים הנמצאים במדינת ישראל דרך המועצות הדתיות ולאפשר לציבור שומר המסורת לקבל את המידע באופן ישיר באמצעות האפליקציה ופורטל האינטרנט 'מה כשר'”, מספרים היוזמים, אפרים גליק, יזם נדל"ן ואפליקציות, וניסים אדרי, טוען רבני המתגורר ביישוב סוסיא בדרום הר חברון.

(צילום: מה כשר)

להורדה מהאפסטור

להורדה מהגוגל פליי