מאסטר שף מגיעים למטבח שלכם

מותג "מאסטר שף" מציע לכם דברים שלא בטוח שחשבתם שאתם צריכים במטבח , אבל אתם תשמחו שהם יהיו שם

חדשות כיפה עדי מאמו 18/01/15 17:17 כז בטבת התשעה

מאסטר שף מגיעים למטבח שלכם

בחודש האחרון יצא לי לנסות שלושה מוצרים חדשים של המותג "מאסטר שף" , מסוג המוצרים שלא תמיד אתה בטוח למה אתה צריך אותם במטבח, אבל אם הם שם, אתה מבין את התענוג בחסכון שלהם

מיני קרוטונים למרק

במרק השני של החורף ניסנו את המיני קרוטונים למרק בתיבול עדין של פפריקה. מסתבר שיש סוג נוסף בתיבול שום, בצל ונגיעות פטרוזיליה. קרוטונים לטעמי תמיד מוסיפים למרק. במבחן התוצאה, הקרוטונים חוסלו במרק הראשון.

היצרן מוסר : קרוטונים למרק, צריכים להיות קטנים בגודלם ובכך להבטיח שיישארו פריכים לאורך זמן בתוך נוזל המרק החם. סדרת קרוטוני המרק של מאסטר שף מגיעים בגודל מיני, בייצור ייחודי, עוברים טיגון קצר ש"סוגר" אותם ושומר על טעמם ופריכותם.

מחיר מומלץ לצרכן 19.49 ₪ ל- 350 גרם.
כשרות: חתם סופר.


שבבי בצל מטוגנים
אם יש משהו שגורם לי לבכות, זה הבצל. לחתוך וגם לטגן ושום שיטה נגד לא הצליחה להחזיק מעמד יותר מחצי בצל. אז שקיבלתי את שבבי הבצל המטוגנים, הייתי חייבת לנסות. המוצר מצויין להחלפה בבישול וחסך לי המון, באפיה הוא התגלה כקצת פחות מוצלח שכן אז הוא מעט נשרף.

היצרן מוסר : הכנת שבבי הבצל מתחילה מבצל טרי ואיכותי הגדל במשקים ייעודיים בהולנד. הבצל עובר קילוף, קיצוץ וטיגון מהיר. מכאן- לאריזה. כל התהליך אורך דקות ספורות. התוצאה: שבבי בצל טעימים, פריכים וקראנצ'יים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. אריזת שבבי הבצל המטוגן מגיעה במשקל של 150 גרם.


מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪.
כשרות: חתם סופר בני ברק.

פירורי לחם מוזהבים- ללא צורך בביצה

לא עמדתי בפיתוי, למרות ההצהרות שלא צריך ביצה, חלק מהשניצלים שלי טובלו בביצה וגם בפירורי לחם. שתי צורות הטיגון עברו בהצלחה. אבל השניצל עם הביצה ניצח. בכל מקרה, הפירורים נראו שעשו רק טוב לשניצל.

היצרן מוסר : הפירורים החדשים מאפשרים "לדלג" על שלב טבילת השניצל, הירקות, הטופו או כל מזון אחר בביצה, ובכך זמן הכנת הארוחה מתקצר משמעותית והתוצאה נשארת זהה ובעיקר טעימה. בנוסף לחסכון בזמן, פירורי הלחם מהווים פתרון אידאלי לטבעונים (למשל עבור שניצל טופו) ולאלה הנמנעים מאכילת ביצים מבלי לוותר על נראות הארוחה והכי חשוב הטעם. אריזת הפירורים הזהובים ללא צורך בביצה מגיעה במשקל של 300 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.80 ₪.
כשרות: חתם סופר בני ברק.